Nån som har Scooter cd singlar till salu?
|
View this Thread in Original format
toka |
Tjena!
Är det nån här som har några Scooter cd singlar till salu?
Jag har dessa:
posse
the millennium
faster harder scooter
how much is the fish
we are the greatest/i was made for lovin you
call me manana
no fate
age of love
fire
rebel yell
är det någon som har några jag inte har till salu?
mvh
toka |
|
|
Ravesquad |
scooter rocks:) har tyvärr inte så många menvill också ha alla...högstbjudande;) |
|
|
mindshooter |
Jag har
Back in the UK:
1.Back in the UK (Long version)
2.Back in the UK (Radio version)
3.Unity without words (Pt.2)
4.Crank it up
Let me be your valentine:
1.Let me be your valentine (The complete work)
2.Let me be your valentine (Edit)
3.Eternity
4.The silence of T. 1210 MK II
Antar att jag kan sälja till den som ger högst :rolleyes:
Tillägas bör att Valentine singeln är lite trasig på ett ställe...annars är allt helt ok....om ni ska köpa så ska jag lyssna igenom alla låtar efter repor också..... |
|
|
mindshooter |
Tycker att det är lite dåligt av dig att inte skicka tillbaka CDn som du lovat. Jävligt lågt faktiskt.
För dom som inte vet så skickade jag alltså alla min scooter singlar jag fått när jag var liten i byte mot en Gatecrasher CD. Den har jag inte fått. Nu har det gått ca 2-3 månader och Toka har alltså inte svarat när jag påmint honom om skivan. Jag tänker inte vidta några åtgärder mer än att posta det här men jag tycker iaf att dom andra här på forumet ska veta det. Om det nu är så att du på något sätt råkat klicka bort ICQ rutan 4 ggr i rad med 2 veckors mellanrum så är det bara att skicka mig skivan så glömmer vi det.
Tack och hej |
|
|
x-dream |
Skickade oxå två skivor till honom.....Som jag ville ha 50 kr för.....
Jag lämna dock inget så att han visste vart han skulle göra av pengarna.....
För 50 kr är ju inte så mycket.....Men inget har han sagt sen han fick skivorna........
Så du är inte den enda Mind......Skiter dock i 50 kr.....Lite dålig stil tycker jag då dock.... |
|
|
mindshooter |
Ok då vet jag att jag inte kommer få något då...kul...grejen va att dom hade ett privat värde för mig. Men jag gjorde det för att han samlade på dessa... Och skivan han skulle skicka var värd över 200:- då det var en dubbel... |
|
|
reveal |
:mad: :whip: :whip: :whip: :mad: :whip: :whip: :mad: :mad: :whip: :whip: :mad:
man blir så jävla trött på sånt här... även om inte 50 kr är speciellt mycket pengar, så är det HELT OACCEPTABELT!!!
EDIT
Last Post: Jun-04-2002 19:45
NEW TRACK: 4 strings - Diving. Anyone heard it?
han hänger tydligen fortfarande här... men på svenska delen har jag inte sett fler inlägg en just denna tråden...
lägg en fet tråd i music forum som alla kan läsa, så kanske han skärper sig...
en sak att tänka på är ju dock att inte lita allt för mkt på människor över nätet som man inte snackat så mkt med... |
|
|
x-dream |
quote: | Originally posted by reveal
:mad: :whip: :whip: :whip: :mad: :whip: :whip: :mad: :mad: :whip: :whip: :mad:
man blir så jävla trött på sånt här... även om inte 50 kr är speciellt mycket pengar, så är det HELT OACCEPTABELT!!!
en sak att tänka på är ju dock att inte lita allt för mkt på människor över nätet som man inte snackat så mkt med... |
Det är ju sant att man inte ska lita på människor över nätet när det gäller affärer.....
Och 50 spänn....Bryr jag mig inte om alls.....Men det är principen det handlar om...... |
|
|
mindshooter |
quote: | Originally posted by reveal
Antar att jag är för godtrogen av mig. Men man tänker väl att vi är lite tightare här då vi faktiskt är svenskar allihopa med samma musiksmak. Då tycker man att man ska kunna lita på varandra.
Well well....vissa är juh lite :crazy::eyespop: |
|
|
robstar |
FY FAN VA FITTIGT!!!:whip: :whip: :whip:
Tycker fan synd om er...
Toka får inga julklappar i år!
:wtf: |
|
|
|
|