return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[28-04-2006] This Is Sander Kleinenberg - Now & Wow, Rotterdam
View this Thread in Original format
Frenkieee
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=4984

Vrijdag 28 april 2006
23:00 - 06:00
Now & Wow, Rotterdam

Line-up:
Sander Kleinenberg
Remy
Pete Tong
Baggi Begovic
Don Diablo
Nick K
Sharam Jey
Tom Novy


Ik ben eigenlijk nog nooit op een goed evenement geweest (slecht he, voor een TA ;)). Luister superveel achter mn pc, maar nooit live. Maat van me belde op: heb je zin om mee te gaan naar Sander Kleinenberg. Ik dacht: why not!

Ga van de zomer niet op vakantie, ik zal eens mooi mn zomer vol gaan plannen met mooie evenementen!
franzelare
waarom zetten ze dat nu weer gelijk met armin in de bijlmer bier hal :S
SnuggLe
Eerste feestje :D


Toch jammer dat Sander en Stef gestopt zijn met Everybody. Was een supergoed concept met goede DJ's. Goede herinneringen aan een aantal avonden. Maar misschien wordt 'This is' ook wel super. Deze editie vind ik de lineup wat tegenvallen. Alleen Remy & Sander zelf zijn aardig.

Maar toch hier niet bij aanwezig. Desyn Masiello is er op de Ocean Diva, Sasha in de Panama, plus er is ook nog Koninginnenach. Dus deze even laten schieten.
magrec
wat ik van jordi heb begrepen wordt de line up op de ocean diva niet echt proggy meer meer housy.:rolleyes:
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
wat ik van jordi heb begrepen wordt de line up op de ocean diva niet echt proggy meer meer housy.:rolleyes:


Daarom ga ik er ook niet heen ;)
Vind dat Housy gedoe maar niets eigenlijk. Masiello, Fair...niet mijn ding. Rolllllllllende progressive wil ik!
Ding Chavez
Ik denk ook dat ik eerder de 29e bij Sasha ben dan hier...
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik denk ook dat ik eerder de 29e bij Sasha ben dan hier...


EN EN Ding, waarom keuzes maken? ;) :p Sasha staat trouwens ook nog de 29ste gratis op het stoperaplein van 17:00 tot 18:00 :cool:
Verder verkies ik Desyn boven Sander K :)

quote:
Originally posted by SnuggLe
Toch jammer dat Sander en Stef gestopt zijn met Everybody. Was een supergoed concept met goede DJ's. Goede herinneringen aan een aantal avonden. Maar misschien wordt 'This is' ook wel super.


Juist goed weer eens een ander concept en niet blijven uitmelken. Everybody was cool, nu weet tijd voor iets nieuws En verder denk ik dat je er als bezoeker geen drol van zult merken of het nu 'Everybody' heet of 'This is' ;)
magrec
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Juist goed weer eens een ander concept en niet blijven uitmelken. Everybody was cool, nu weet tijd voor iets nieuws En verder denk ik dat je er als bezoeker geen drol van zult merken of het nu 'Everybody' heet of 'This is' ;)


Dat is nog maar afwachten aangezien er een andere organisatie zich bezig houdt met de this is feesten...
Frenkieee
Weet iemand de minimumleeftijd voor dit feest en/of voor soortgelijke feesten (in Now&Wow)?

Ben zelf 20, maat van me is 18.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec
wat ik van jordi heb begrepen wordt de line up op de ocean diva niet echt proggy meer meer housy.:rolleyes:


Inderdaad ja, btje jammer! :(
Line-up op de OceanDiva:
Desyn Masiello
Jacques de la Disque
Ricky Rivaro
Roog
Tom de Neef

magrec
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Inderdaad ja, btje jammer! :(
Line-up op de OceanDiva:
Desyn Masiello
Jacques de la Disque
Ricky Rivaro
Roog
Tom de Neef


hmm ja hier ga ik zeker niet heen dus, ik vroeg aan jordi wat ze op de ocean diva gingen doen naast desyn en toen zei ie van: "housy ala roog"....nou toen wist ik al dat ik niet te vinden ben op de ocean diva.
Teknikol
quote:
Originally posted by Frenkieee
Weet iemand de minimumleeftijd voor dit feest en/of voor soortgelijke feesten (in Now&Wow)?

Ben zelf 20, maat van me is 18.


Everybody was 18 volgens mij, misschien 21 hoor, was zelf iig 20 toen ik voor het eerst ging. Het is een andere organisatie zoals magrec al zei, dus ik weet niet wat dat betekent voor het deurbeleid/portiers. Ze deden niet moeilijk verder. Gewoon geen grapjes maken over de nieuwe K3 dvd bij de ingang en dan komt het vast goed
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement