| Gaby |
Det är mindre än EN vecka kvar nu till nästa BOMBEN XL!
Onsdag 30 januari tar vi över Sturecompagniets alla fem dansgolv igen!
21.00 öppnar dörrarna och sen festar vi hela natten fram till 03.00.
Vi är mäkta stolta över att presentera följande line-up:
1. Godfathers of swedish techno!
ADAM BEYER & CARI LEKEBUSCH
2. Stockholms Premiere indie & dance clubs battle it up!
METROPOLIS feat PETER HEDLUND & E Z KILLZ vs BABASONIC feat PETER.
+ SAGOR & SWING live 22.00.
3. The home team makes a home run!
HEMMALAGET feat DJ TARO + ISON & FILLE on tha mics!
4. A nice blend of modern and northern Soul!
FREDRIK EKANDER (Uppers/Soul) & PETER ÅSBRINK (Stolen Hours/Nitty Gritty).
5. Playboys'r'us
Donald presents: PER HAGMAN & MICHAEL ELMENBECK
Förköpsbiljetter kostar 80:- + förköp, och finns ute nu på Pet Sounds (Skånegatan), Illegal (Bondegatan) och Diesel-butiken (Kungsgatan). Skynda er att köpa för att undvika att frysa i kön, det har redan börjat sälja ganska bra.
Presenter i form av grymma skivor och snygga tröjor till alla tidiga gäster! |
|
|