return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
הרכבי פסאי ואסיד...
View this Thread in Original format
Segev
חבר שלי שאל אותי היום שאלה וממש לא ידעתי לענות לו...
הוא בקש ממני המלצה על הרכבים טובים של פסאי ואסיד אבל אני ממש
לא בעניינים...
אז לאלה שכן שפכו פה שמות של הרכבים טובים תודה..
Rising
ממממ מה זה אסיד??? :conf:


פסאי טובים?


Vibe Tribe +
Ananda Shake +
Alien Project
Sirius Isness
G.M.S +
Xerox and Illumination
Analog
Absolum
Talamasca +
Azax Syndrom
Astrix
The Misted Muppet +
Delirious
Psysex


+ = מומולצים ביותר.
omergunr
חחחח
GMS ב+
ו Alien Project לא..

o___O

אני ארשום שמות שלא הוזכרו


פול און
system nipel
Wizzy Noise
Psycraft
Future Prophecy
Electro Sun

פרוג
antix
Yotopia
Son Kite
Andromeda
Sun Control Species





:D :D
Rising
quote:
Originally posted by omergunr
חחחח
GMS ב+
ו Alien Project לא..

o___O


המלצתי על שניהם פשוט יש עדיפות לגרוולינג מאד סיינטיטס...עניין של טעם..
DJ Alex E.
מממ אני לא בטוח שחבר שלך יודע מה זה אסיד...
כי אם היה יודע הוא בטוח לא היה מבקש
האנשים הרגילים שלא מתמצאים בתחום האלקטרונית קוראים אסיד לאותם קטעים ב150 ביפיאם שהיו בארץ בתקופת הגואה ושהתהדרו בשמות כמו
"טראנס הדרדסים" "טראנס צבי הנינג'ה " וכו
זה,לפחות ממה שאני יודע,מה שאנשים מכנים אסיד
מה שכמובן לא נכון
אסיד אפילו לא קרוב להישמע ככה
אני לא יכול בדיוק לתאר איך נשמע אסיד...
כמו שאי אפשר לתאר שום סגנון אחר במילים
זה מן צלילים חומציים כאלה...אולי לעיתים מעט צורמים...ממש כמו השם
אסיד לסוגיו היה מאד פופולרי בסוף שנות ה90 אם אני לא טועה...בתחילת האלפיים קצת דעך אבל בשנים האחרונות חוזר לעניינים בגלגולים שונים
יש הרבה סוגים של אסיד
יש את האסיד הטהור שהוא לאו דווקא רקיד והוא די נדיר בימינו,ומה שיותר פופולרי זה שילובי אסיד יחד עם ברייקס(מה שמכונה אסיד ברייקס)עם האוס(מה שמכונה אסיד האוס) ושילובים עם טקנו(מה שמכונה אסיד טקנו)
דוגמא לאסיד שהוא כולו על טהרת האסיד אפשר למצוא בדיסק
Luke Vibert - Lovers Acid
אם תהיתם מה זה לעזאזל הסגנון הזה ומה מאפיים אותו,שתהיה לכם האזנה נעימה
זה לגמרי ישנה את התפיסה שלכם לגבי אסיד מבטיח לכם.
הדיסק מורכב בעיקר מקטעים איטיים שאלמנטי האסיד דומיננטיים בהם

וכך נשמע אסיד כשהוא משתלב עם סגנונות אחרים:

2 Rare People - Ocean (Transparent Sound remix)- אסיד ברייקס
Scratch Massive - Girls On Top (Breaks mix) - אסיד ברייקס
X-Press 2 - Strobelight Silhouette (A-side)- אסיד האוס
Mark Knight & Martin Ten Velden - Acid Test (Original Mix)-אסיד האוס
Christian Smith & John Selway - The Way It Is (Acid Mix)-אסיד טקנו
Rowland The Bastard - Long Live The Acid -אסיד טקנו

אגב,רצית יוצרים?היוצר והדיג'יי הכי ידוע בתחום הוא
Josh Wink
omergunr
יש אסיד ג'ז:D
DJ Alex E.
נכון יש גם אסיד ג'אז גם אני שמעתי על זה
אבל אישית לא יצא לי לשמוע דבר בסגנון אז לא ראיתי לנכון להזכיר דבר שאני בעצמי לא ממש מתמצא בו
Rising
שורה תחתונה..אסיד זאת חרא של מוזיקה...:p
DJ Alex E.
מה זה המשפט המטופש הזה אורן
זה ממש לא חרא של מוסיקה
אסיד בפני עצמו הוא באמת לא משהו אבל אסיד ברייקס ואסיד האוס הם אחלה סגנונות שאני נהנה לשמוע והוספת אסיד במינון המתאים יכולה לתרום מאד לכל קטע
כדאי שקודם תשמע משהו מהקטעים שהזכרתי לפני שאתה זורק לאוויר משפט כזה
שלא בדיוק מוציא אותך חכם גדול
ומה קרה?אז זה בלי מלודיות צ'יזיות וווקאל של בריטני ספירס שמיועד לבנות שזה עתה קיבלו מחזור ראשון
אז זה סגנון קצת שונה שצריך לשמוע אותו יותר מפעם אחת כדי לשפוט כי פתאום לא כל הצלילים זה "חופי תאילנד/איביזה" סטייל
אז זה הופך את זה לחרא?
קודם תשמע אחרי זה תגיב
Rising
זאת הייתה הלצה :rolleyes:

Flotser
דווקא ב
Acid Jazz
אין את הסאונד של האסיד... לא יודע למה קוראים ככה לסגנון

בעקרון זה דברים סטייל
Jamiroquai
שזה מן פאנק דיסקו שכזה
:p



אגב,
Luke Vibert
הוא תותח ועושה מלא מלא דברים
ובמיוחד אני אוהב את ההפקות שלו תחת השם
wagon christ
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Rising
זאת הייתה הלצה :rolleyes:


קצת קשה להבין ציניות כשהיא כתובה שחור על גבי לבן אז...מכאן נבעה חוסר ההבנה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement