return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Above & Beyond - I cant Sleep א-כ-ז-ב-ה!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Meltdown
מאכזב, לא מאכזב האלבום, שיגיעו לארץ, ואז נדע איך חלקים מהאלבום הזה נשמעים בלייב
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Viber
כל המוזיקה הזאת היא "הומואית" וניטפלת דווקא לטראק הזה?
תוסיף בתחילת הפוסט את המילה "לדעתי" בשביל שאנשים לא יחשבו שאתה מדבר בשם כולם.

מה הקשר כל המוסיקה? תסביר לי..
לדעתי טראק הומואי בגלל הווקאל הדבילי וחסר התאקט שיש בו.. עובדה שאהבתי אותו ברמיקסים של דאב ושל מטיו דיקאיי..

שחר, אני לא מבין האמת מה הנקודה שלך..

גם מציק לי שאנשים אם הם רואים שיורדים על טראק שהם אהבו הם מתחילים לדבר שטויות ולחפש איפה לעקוץ.. זכותי להגיד מה שאני חושב על הטראק הזה.
ועובדה שאני לא היחידי שחושב ככה.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
שחר, אני לא מבין האמת מה הנקודה שלך..

גם מציק לי שאנשים אם הם רואים שיורדים על טראק שהם אהבו הם מתחילים לדבר שטויות ולחפש איפה לעקוץ.. זכותי להגיד מה שאני חושב על הטראק הזה.
ועובדה שאני לא היחידי שחושב ככה.


זכותך להגיד מה שבא לך על איזה טראק שתרוצה
פשוט לא הבנתי מזה טראק הומואי
ומה בדיוק אהבת בדאב אם מה שעושה את הטראק זה הווקאל
ח ישך טעם ממש מוזר
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
זכותך להגיד מה שבא לך על איזה טראק שתרוצה
פשוט לא הבנתי מזה טראק הומואי
ומה בדיוק אהבת בדאב אם מה שעושה את הטראק זה הווקאל
ח ישך טעם ממש מוזר

בוא נראה..... מה אין בדאב שיש ברגיל..
את העובדה שאין ווקאל, ואני לא חושב שהווקאל עשה פה תטראק.
בדאב יש מלודי יותר יפה הם הוסיפו תוספות יפות הטראק יותר סוחף ונעים באוזן..
אני ארחיב בערב אין לי זמן עכשיו.
Liran-A
שיר טוב ואלבום מצויין!!

אני אהבתי :)
Viber
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה הקשר כל המוסיקה? תסביר לי..
לדעתי טראק הומואי בגלל הווקאל הדבילי וחסר התאקט שיש בו.. עובדה שאהבתי אותו ברמיקסים של דאב ושל מטיו דיקאיי..


הקשר לכל הז'אנר זה שכל בנאדם עם טיפה יסוד של ציניות יכול לזהות בכל ווקאל טראנס שני שהוא "הומואי" בגלל איזשהי סיבה מופרכת כמו העובדה שגבר שר בטראק או מה שלא יהיה

אני לא מבין למה אנשים כמוך משמיצים את הטראק סתם,המילים טובות לדעתי כמו כל ווקאל טראנס אחר,לגבר יש קול מצויין והטראק עצמו אנרגטי
Koby
quote:
Originally posted by Viber
הקשר לכל הז'אנר זה שכל בנאדם עם טיפה יסוד של ציניות יכול לזהות בכל ווקאל טראנס שני שהוא "הומואי" בגלל איזשהי סיבה מופרכת כמו העובדה שגבר שר בטראק או מה שלא יהיה

מה?
Viber
quote:
Originally posted by Koby
מה?
\

מה שקראת
Koby
quote:
Originally posted by Viber
\

מה שקראת

אז זהו שמכל הנסיונות להשתחצן ולעקוץ בן אדם שהעביר ביקורת שלא נראת לך לא הבנתי בכלל למה התכוונת..
Viber
quote:
Originally posted by Koby
אז זהו שמכל הנסיונות להשתחצן ולעקוץ בן אדם שהעביר ביקורת שלא נראת לך לא הבנתי בכלל למה התכוונת..


חחחח אני מנסה להשתחצן?? לעקוץ?? פה???! הצחקת אותי
ניסיתי פשוט להוסיף את העובדה שעל כל הז'אנר הזה יש סטיגמה של ז'אנר הומואי,יש אפילו ט'רד על זה במיוזיק דיסקאשן ובהמון סיטואציות וסצנות שמערבות הומואים בקולנוע ובטלוויזיה יש הרבה פעמים ווקאל טראנס וביכלל טראנס ברקע וביגלל כל זה לא הבנתי למה הטראק הזה הוא יותר "הומואי" כפי שנוסח מטראקים אחרים

זה הכל...

אבל על הזין שלי מי שלא אוהב שלא יאהב
:)

Koby
quote:
Originally posted by Viber
חחחח אני מנסה להשתחצן?? לעקוץ?? פה???! הצחקת אותי
ניסיתי פשוט להוסיף את העובדה שעל כל הז'אנר הזה יש סטיגמה של ז'אנר הומואי,יש אפילו ט'רד על זה במיוזיק דיסקאשן ובהמון סיטואציות וסצנות שמערבות הומואים בקולנוע ובטלוויזיה יש הרבה פעמים ווקאל טראנס וביכלל טראנס ברקע וביגלל כל זה לא הבנתי למה הטראק הזה הוא יותר "הומואי" כפי שנוסח מטראקים אחרים

זה הכל...

אבל על הזין שלי מי שלא אוהב שלא יאהב
:)

ok
אני לא מסכים איתך שהטראנס קשור איכשהו לגייז..זאת מוסיקה של כולם לעומת ניו יורק האוס למשל שכן משתייך לקהילה שלהם..איך הגעת לטענה הזאת בכלל?
ולגבי הטראק עצמו..הוא יותר "הומואי" מאחרים בגלל הווקאל המזעזע שלו שנותן הרגשה כזאת בלי להתעמק בזה יותר מדיי..
Viber
quote:
Originally posted by Koby
ok
אני לא מסכים איתך שהטראנס קשור איכשהו לגייז..זאת מוסיקה של כולם לעומת ניו יורק האוס למשל שכן משתייך לקהילה שלהם..איך הגעת לטענה הזאת בכלל?
ולגבי הטראק עצמו..הוא יותר "הומואי" מאחרים בגלל הווקאל המזעזע שלו שנותן הרגשה כזאת בלי להתעמק בזה יותר מדיי..


אמרתי לך איך מגיעים לטענה הזאת...ובכנות עכשיו תישמע את הטראק הזה ששכחתי איך קוראים לו אבל יש בו אישה ששרה
YOURE SOUL OF AN ANGEL YOUR SPIRIT IS SHINING...
ותגיד לי שאין יסודות הומואים בטראק הזה,חוץ מזה זה משתנה ממקום למקום למשל אני יודע שבמועדוני גייז בארה"ב היום שמים ווקאל טראנס כזה מלא

ואישית אני לא מבין מה הטענות על הווקאל,מה הבעיה כאילו שהוא שר ברגש?? כניראה תחושה סובייקטיבית שאני לא קולט אבל שיהיה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement