return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
דיפ דיש באומן ביום העצמאות ?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
אם אתה לא יודע מה אתה מדבר - עדיף שלא תדבר
דיפ דיש היו בארץ בפעם האחרונה ב-2001 בפאצ'ה ומאז שהתפרץ כל הסכסוך הישראלי - פלסטיני הם לא באו לארץ
הם מאוד פוליטיים.
חבר שלי דיבר איתם באיביזה והם שמעו על תכנית ההתנתקות ושמחו שהמצב המדיני משתפר ואמרו שהם רוצים לבוא לארץ.

בקיצור ליום העצמאות הם לא יבואו, הם באים ב-6 לאפריל - עוד שבועיים לאומן 17.
וקיבלתי על זה אישור משני יחצנים של האומן.
זה עדיין לא אומר שהם בטוח מגיעים - יש לפעמים פאשלות במקרים האלה, אבל יש חוזה חתום על התאריך הזה.
מה הרווחתם פה?
אתם אולי לא תרוויחו כלום, אבל מי שרוצה לצאת ולראות את הקהל של פעם

(אלנבי, זום, פאצ'ה)
צץ פתאום מהפנסיה שהם יצאו אליה - ולראות מה זה קרנבל אמיתי כמו שהיה פעם באמת - אסור לו לפספס את המסיבה הזאת.

והאתר של דיפ דיש עם כל התאריכים יתעדכן לקראת סוף החודש


קודם כל תפסיק לחזור על המשפטים הקבועים האלה!! "אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר אל תדבר" ו "בונא שחר אתה דפוק" !
ולמה אתה מתווכח איתי פה אם אתה מדבר איתי על זה במסנג'ר חחחחחח
בקיצור היה בילבול בגלל שכן היה כתוב שהם היו פה שנה שעברה בסביבות דצמבר
כנראה שלא
חחחחח
Scorchio
quote:
Originally posted by Shahar
קודם כל תפסיק לחזור על המשפטים הקבועים האלה!! "אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר אל תדבר" ו "בונא שחר אתה דפוק" !
ולמה אתה מתווכח איתי פה אם אתה מדבר איתי על זה במסנג'ר חחחחחח
בקיצור היה בילבול בגלל שכן היה כתוב שהם היו פה שנה שעברה בסביבות דצמבר
כנראה שלא
חחחחח


עזוב עזוב אותי בחית
ההורים שלך אחים... די זיינת לי את המוח
DjChook
חחח צח עצבני את זה אני אוהב :)

בכל מקרה, דיפ דיש מבחינתי זה כמו סאשה
סטים לאוטו :)
DvJ
quote:
Originally posted by Scorchio
אם אתה לא יודע מה אתה מדבר - עדיף שלא תדבר
דיפ דיש היו בארץ בפעם האחרונה ב-2001 בפאצ'ה ומאז שהתפרץ כל הסכסוך הישראלי - פלסטיני הם לא באו לארץ
הם מאוד פוליטיים.
חבר שלי דיבר איתם באיביזה והם שמעו על תכנית ההתנתקות ושמחו שהמצב המדיני משתפר ואמרו שהם רוצים לבוא לארץ.



הם נורא פוליטיים מי לא??
Scorchio
quote:
Originally posted by DvJ
הם נורא פוליטיים מי לא??


כן מה ניסית להגיד פה?
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
עזוב עזוב אותי בחית
ההורים שלך אחים... די זיינת לי את המוח


חחחחחחחחחחח די תיודע שגילויי עריות זה נקודה רגישה אצלי ממממממ
:D
DvJ
quote:
Originally posted by Scorchio
כן מה ניסית להגיד פה?


מה שאתה ניסת להגיד בטרד של פול........
Scorchio
quote:
Originally posted by DvJ
מה שאתה ניסת להגיד בטרד של פול........


אתה השתמשת בזה כמשהו נגדו
אני פשוט ציינתי את העובדה שהם נמנעו מלהגיע לישראל
DvJ
quote:
Originally posted by Scorchio
אתה השתמשת בזה כמשהו נגדו
אני פשוט ציינתי את העובדה שהם נמנעו מלהגיע לישראל


למה נגדו ? זו דעתי עליו
גם על דיפדיש שהם פוליטיים גם מציג אותם באופן שלילי.....
Scorchio
טוב בוא נרד מהויכוח הזה...
חסר תוכן

DvJ
quote:
Originally posted by Scorchio
טוב בוא נרד מהויכוח הזה...
חסר תוכן


חח...יאללה סגרנו...
Glenn-Holmes
לא שאני מתלונן אבל כל המסיבות הטובות האלה מה זה לא תורמות לכיס שלי:rolleyes:

לא שזה ימנע מני לבוא בכל מחיר שיהיה...

שם!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement