|
דיפ דיש באומן ביום העצמאות ?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אם אתה לא יודע מה אתה מדבר - עדיף שלא תדבר
דיפ דיש היו בארץ בפעם האחרונה ב-2001 בפאצ'ה ומאז שהתפרץ כל הסכסוך הישראלי - פלסטיני הם לא באו לארץ
הם מאוד פוליטיים.
חבר שלי דיבר איתם באיביזה והם שמעו על תכנית ההתנתקות ושמחו שהמצב המדיני משתפר ואמרו שהם רוצים לבוא לארץ.
בקיצור ליום העצמאות הם לא יבואו, הם באים ב-6 לאפריל - עוד שבועיים לאומן 17.
וקיבלתי על זה אישור משני יחצנים של האומן.
זה עדיין לא אומר שהם בטוח מגיעים - יש לפעמים פאשלות במקרים האלה, אבל יש חוזה חתום על התאריך הזה.
מה הרווחתם פה?
אתם אולי לא תרוויחו כלום, אבל מי שרוצה לצאת ולראות את הקהל של פעם
(אלנבי, זום, פאצ'ה)
צץ פתאום מהפנסיה שהם יצאו אליה - ולראות מה זה קרנבל אמיתי כמו שהיה פעם באמת - אסור לו לפספס את המסיבה הזאת.
והאתר של דיפ דיש עם כל התאריכים יתעדכן לקראת סוף החודש |
קודם כל תפסיק לחזור על המשפטים הקבועים האלה!! "אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר אל תדבר" ו "בונא שחר אתה דפוק" !
ולמה אתה מתווכח איתי פה אם אתה מדבר איתי על זה במסנג'ר חחחחחח
בקיצור היה בילבול בגלל שכן היה כתוב שהם היו פה שנה שעברה בסביבות דצמבר
כנראה שלא
חחחחח |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Shahar
קודם כל תפסיק לחזור על המשפטים הקבועים האלה!! "אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר אל תדבר" ו "בונא שחר אתה דפוק" !
ולמה אתה מתווכח איתי פה אם אתה מדבר איתי על זה במסנג'ר חחחחחח
בקיצור היה בילבול בגלל שכן היה כתוב שהם היו פה שנה שעברה בסביבות דצמבר
כנראה שלא
חחחחח |
עזוב עזוב אותי בחית
ההורים שלך אחים... די זיינת לי את המוח |
|
|
| DjChook |
חחח צח עצבני את זה אני אוהב :)
בכל מקרה, דיפ דיש מבחינתי זה כמו סאשה
סטים לאוטו :) |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אם אתה לא יודע מה אתה מדבר - עדיף שלא תדבר
דיפ דיש היו בארץ בפעם האחרונה ב-2001 בפאצ'ה ומאז שהתפרץ כל הסכסוך הישראלי - פלסטיני הם לא באו לארץ
הם מאוד פוליטיים.
חבר שלי דיבר איתם באיביזה והם שמעו על תכנית ההתנתקות ושמחו שהמצב המדיני משתפר ואמרו שהם רוצים לבוא לארץ. |
הם נורא פוליטיים מי לא?? |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by DvJ
הם נורא פוליטיים מי לא?? |
כן מה ניסית להגיד פה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
עזוב עזוב אותי בחית
ההורים שלך אחים... די זיינת לי את המוח |
חחחחחחחחחחח די תיודע שגילויי עריות זה נקודה רגישה אצלי ממממממ
:D |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Scorchio
כן מה ניסית להגיד פה? |
מה שאתה ניסת להגיד בטרד של פול........ |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by DvJ
מה שאתה ניסת להגיד בטרד של פול........ |
אתה השתמשת בזה כמשהו נגדו
אני פשוט ציינתי את העובדה שהם נמנעו מלהגיע לישראל |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אתה השתמשת בזה כמשהו נגדו
אני פשוט ציינתי את העובדה שהם נמנעו מלהגיע לישראל |
למה נגדו ? זו דעתי עליו
גם על דיפדיש שהם פוליטיים גם מציג אותם באופן שלילי..... |
|
|
| Scorchio |
טוב בוא נרד מהויכוח הזה...
חסר תוכן |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Scorchio
טוב בוא נרד מהויכוח הזה...
חסר תוכן |
חח...יאללה סגרנו... |
|
|
| Glenn-Holmes |
לא שאני מתלונן אבל כל המסיבות הטובות האלה מה זה לא תורמות לכיס שלי:rolleyes:
לא שזה ימנע מני לבוא בכל מחיר שיהיה...
שם! |
|
|
|
|