return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מה לעשות... משו בקשר לווינאמפ
View this Thread in Original format
YoraY
טוב המטרה היא כזאת:

נכון יש את כל האפקטים האלה בפלאגינז של
WINAMP
כל הצורות הויז'אליות אופטיות האלה מה שנקרא
AVS
אפשר לשים במסך מלא וזה ומה שהכי יפה זה שחלק מהאפקטים האלה ממושמעים לסאונד יענו אם יהיה שקט אז הם ירגעו ואם יהיה רעש אז הם יעשו צורות וזה... ממשומע לאקולייזר בקיצר


טוב זה אפקטים יפים כאלה וזה... השאלה היא איך אני מנצל אותם כשיש לי כניסה לא! של
MP3
אלה מהמיקרופון... אני רוצה נגיד סתם לדוגמא לדבר ושה
AVS
הזה יזוז לי בהתאם כאילו הייתי שיר ב
MP3



יאללה עפתי אני לא אהיה פה קצת זמן עכשיו........

סי יא! :D
Rising
מממ תאמת לא נראה לי שאתה יכול....

כי זה עובד רק על אמפי3 לפי מה שהבנתי..
יש גם פלאגאין שאתה מוריד בנפרד שה-
AVS
יגיב גם לדיסק שאתה מנגן...

ז"א שיש שני פלטים שה-
AVS
מגיב אליהם ואלה
MP3
CDA
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement