|
Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio (01-02-02) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| LightForce |
heb ik dat weer ff gemist :( :( :( Maar ja hoop dat iemand de set spoedig online zet, dan kan ik ook ff genieten van de rampe stamp set van Bellie. Verheug me er nu al op :)
To Bellie:
Ga zo door, hoop zeker voor je dat je dit volhoudt, en maar hopen dat dit een goede opstap is voor je voorlopige carriere. Veel suc6!! |
|
|
| Yarnie |
he bellie.....congratz man was zeker wel vette set...en aan t eind nog mooi reclame gemaakt voor ta en housenation...
maar zou je misschien zo lief willen zijn om ff een tracklistje te kunnen posten....
ja.........alvast bedankt
greetz,
yarnie |
|
|
| Miss Proximus |
Ik wil die mix!!!!!!!!! Ik moest verdomme werken, en ik weet niet hoe ik zoiets moet opnemen :(
Ey dushi, andreas vond t ook erg strak :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik wil die mix!!!!!!!!! Ik moest verdomme werken, en ik weet niet hoe ik zoiets moet opnemen :(
Ey dushi, andreas vond t ook erg strak :) |
ik heb em dus helemaal (met dank aan mido, hij had het 1ste half uur niet, ik het laatste half uur niet :D) maar heb em jammerlijk dus nog niet ergens kunnen uplaoden, iemand een nog neit getagged pubje?? pm mij maar dan up ik em wel.. :):) |
|
|
| Blik |
| ik heb hem ook gemist, zat de hele avond bij m'n vriendin en had er ook helemaal niet meer aan gedacht, ik ben em ondertussen ook aan het downloaden en ik ben benieuwd |
|
|
| Bellie |
Hartstikke bedankt jongens!!! :D
het was echt vet cool daar.Was echt zenuwachtig in het begin,maar dat was snel voorbij eigenlijk.Na de eerste 3 platen had ik geeneens meer door dat ik voor de radio draaide.Ik zat daar in een hokkie zo groot als een slaapkamer met 3 andere vrienden.Die Koen die me had geintervieuwd ging gewoon weer naar zn kantoortje toe en ging weer rustig door met zn werk.Ik had wel een paar kleine foutjes maar ja dat kan gebeuren.hehehe.Ik ben ehct blij dat ik weer terug mag komen iig en misschien zelfs op een feest komen.Dit is iig een goeie stap richting iets moois.;)
En Yarnie die tracklist komt wel.Moet nog effe die platen weer bij elkaar gaan zoeken enzo :p
GREETZ!! |
|
|
| Muppet |
IK wil die set heeel graag!!!!!!!!...Heb het begin gehoord en dat klonk heeel vet alleen m'n pc hield er mee op:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: En toen ik hem weer aan de praat kreeg was het al afgelopen...pokke 166!!!
Dus als iemand zo aardig wil zijn om link te geven??
Greetz Muppet |
|
|
| tijs08 |
he Bellie!
kheb je set ook gemist maar aan de reacties te horen was hij super!
nog ff en je set roeleren net zo hard over het internet als die van bv. tiesto!!
greetzz |
|
|
| Biohazard |
ik heb alleen de laaste 20 minuten gehoord, was erg goed!
ik wil die set |
|
|
| Gekhous |
| als ik m heb zal ik m op AG wel ff langs alle spamgroupjes sturen waar ik lid ben... |
|
|
| John |
ik heb et ook gemist, maar ik zo te zien moettie in notime zeer goed te krijgen zijn =))
succes met je DJ-carrière bellie :) |
|
|
| TimeportE |
| ik heb space gevonden, maar ik moet eff kijken of het lukt met uplaoden etc.. (heb maar een max van 7kb/s upload :() uuh 163 mb hoe lang doe ik daar over??? ach ja ik zie het morgen wel.. :) |
|
|
|
|