return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
שביתה?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
יום חמישי תעודות


ואמרו שהשביתה ללא מגבלת זמן


ש-כ-ו-נ-ה


רק עכשיו אתם מקבלים תעודות?!
קיבלנו לפני איזה שבועיים וחצי בערך...
NeMeSiS1234
בטוח שובתים???
ואם כן עד מתי?
ואם זה בכל הארץ בכלל
Hell_Copter
לא בטוח שובתים...
הם דיברו על זה היום ומחר גם ידברו
אם כן זה מיום רביעי ולא ידוע עד מתי...
ולפ מה שהבנתי זה אמור להיות בכל הארץ
NeMeSiS1234
ניפ ניש ניח
שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!
אני ממש מקווה שתהיה אחת אחרת אני רוצח מישהו
Scorchio
מה שביתה מה
יש לי בגרות בהיסטוריה כושיליראבאק
אני יצטרך להשלים הכל בפסח אם השביתה הזאת תהיה הרבה זמן...
SimonP
ואיי מתאים לאללה השביתה, למרות שהיום ביעסו אותי לאללה. היה אמור להיות לנו מבחן מחר בהיסטוריה, בגלל השביתה לא ממש התכונני עד עכשיו. בכל מקרה נכנס לנו היום אחד המורים ואומר שגם אם תהיה שביתה המבחן כרגיך :( :(
DJ-Energy
לנו אמרו לבדוק מחר ב7:00 בבוקר בחדשות

אם אומרים שארגון המורים שובת אז לא לבוא
:D
Scorchio
רוב הסיכויים שאין שביתה
שמעתי ברדיו
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
רוב הסיכויים שאין שביתה
שמעתי ברדיו


כוס עמק איזה זיין!!!!!
שונא ת'זונות האלה כל היום מעיימים שביתה שביתה בסוף אין כלום!
Hell_Copter
סעמק !!!!!

אין שביתה מחר... וזה בטוח

מה שכן יכול להיות שמתחילים ב 10... אבל זה גם לא סגור

הקטע הכי זין בכל העניין זה שאני אמור להתחיל מחר ב 10 כי התבטלו לי שעתיים ראשונות
לא רוצה שכולם גם יתחילו ב 10!!

nesher
כוס אמ אמק
יש לי מבחן קיוויתי שהוא יתבטל
וחוץ מזה
גם ככה אני כל יום רביעי מתחיל ב10
עכשיו כולם יתחילו איתי איזה זיין
Dj Moriano
יש שביתה מתחיליםב10
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement