|
שביתה?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
יום חמישי תעודות
ואמרו שהשביתה ללא מגבלת זמן
ש-כ-ו-נ-ה |
רק עכשיו אתם מקבלים תעודות?!
קיבלנו לפני איזה שבועיים וחצי בערך... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
בטוח שובתים???
ואם כן עד מתי?
ואם זה בכל הארץ בכלל |
|
|
| Hell_Copter |
לא בטוח שובתים...
הם דיברו על זה היום ומחר גם ידברו
אם כן זה מיום רביעי ולא ידוע עד מתי...
ולפ מה שהבנתי זה אמור להיות בכל הארץ |
|
|
| NeMeSiS1234 |
ניפ ניש ניח
שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!
אני ממש מקווה שתהיה אחת אחרת אני רוצח מישהו |
|
|
| Scorchio |
מה שביתה מה
יש לי בגרות בהיסטוריה כושיליראבאק
אני יצטרך להשלים הכל בפסח אם השביתה הזאת תהיה הרבה זמן... |
|
|
| SimonP |
| ואיי מתאים לאללה השביתה, למרות שהיום ביעסו אותי לאללה. היה אמור להיות לנו מבחן מחר בהיסטוריה, בגלל השביתה לא ממש התכונני עד עכשיו. בכל מקרה נכנס לנו היום אחד המורים ואומר שגם אם תהיה שביתה המבחן כרגיך :( :( |
|
|
| DJ-Energy |
לנו אמרו לבדוק מחר ב7:00 בבוקר בחדשות
אם אומרים שארגון המורים שובת אז לא לבוא
:D |
|
|
| Scorchio |
רוב הסיכויים שאין שביתה
שמעתי ברדיו |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Scorchio
רוב הסיכויים שאין שביתה
שמעתי ברדיו |
כוס עמק איזה זיין!!!!!
שונא ת'זונות האלה כל היום מעיימים שביתה שביתה בסוף אין כלום! |
|
|
| Hell_Copter |
סעמק !!!!!
אין שביתה מחר... וזה בטוח
מה שכן יכול להיות שמתחילים ב 10... אבל זה גם לא סגור
הקטע הכי זין בכל העניין זה שאני אמור להתחיל מחר ב 10 כי התבטלו לי שעתיים ראשונות
לא רוצה שכולם גם יתחילו ב 10!! |
|
|
| nesher |
כוס אמ אמק
יש לי מבחן קיוויתי שהוא יתבטל
וחוץ מזה
גם ככה אני כל יום רביעי מתחיל ב10
עכשיו כולם יתחילו איתי איזה זיין |
|
|
| Dj Moriano |
| יש שביתה מתחיליםב10 |
|
|
|
|