|
מישהו יודע?
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
| מישהו יודע מי מתקל ט היום בבי יו בתחרות של הצעירים? |
|
|
| Dj Moriano |
יש תחרות???!!!
מתי??? |
|
|
| MoSH_MaN |
| זה ממש לא מעניין אותי :D |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| תחרות די ג'ייז צעירים בבי יו היום בשעה 24:00 |
|
|
| NeMeSiS1234 |
את מי זה מעניין מי מתקלט
העיקר זה להנות מהסטים |
|
|
| SimonP |
| הם אמורים להיות מוכרים? זה תחרות צעירים לא? |
|
|
| DJ-Energy |
רוברט גיטלמן b a Clubber 24:00 - 02:00
לא נירא לי שיש היום תחרות |
|
|
|
|