return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ושעכשיו הכל ברור!!!
View this Thread in Original format
DjChook
תקשיבו, יש לי וידוי

הבנתי למה בשנתיים האחרונות אני פחות אוהב טראנס

הסיבה הייתה כי המקום שבו רוב הזמן שמעתי מוזיקה היה המחשב

והיה לי ח-ר-א רמקולים

ועכשיו.. עם הרמקולים החדשים, כל שיר הוא חוויה

ובמיוחד טראנס :)

אז אני חוזר לשמוע בקולי קולות :)

אללה בלגגגגגגגגגאן
Liran-A
תגדיר טראנס...

ומה עם מסיבות? שם שומעים מצויין
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Liran-A
תגדיר טראנס...

ומה עם מסיבות? שם שומעים מצויין


שומעים מצוין במסיבות בארץ?

אתה חייב להגיד לי לאן אתה יוצא או איזה חומר אתה מעשן
KrazyDJs
חח לקח לי קצת זמן להבין את הכותרת :p

תתחדש חןן..:)
כנראה אני גם צריך רמקולים חדשים גם להתחיל לשמוע שוב קצת אלקטרונית...מבאס אותי לאבד עניין במוזיקה הזאת...
DjChook
קודם כל במסיבות אני אוהב גם טראנס מסחרי
וגם מוזיקה שחורה

אבל אני בהחלט לא מגדיר את המוזיקה שאני שומע במסיבות מוזיקה שאני מתכוון לשמוע בבית
אם כבר לשמוע דיסק בבית זה איזה דיסק רגוע
Ambient/chill out
או האוס רגוע

ואם זה לילה ואווירה, אז קלאב טראנס
אבל בעיקרון שאני שומע קלאב טראנס אני לא יכול לעשות דברים אחרים
מה שאם האוס או מוזיקות אלקטרוניות נעימות יותר אני יכול
sabi10
quote:
Originally posted by Liran-A
תגדיר טראנס...

ומה עם מסיבות? שם שומעים מצויין


אם אתה מגדיר שומעים מצויין את זה שהבסים מקפיצים לך את הכליות אז כן, אבל חוץ מזה שומעים לא משהו בכלל, שמים ווליום כזה חזק כאילו הם מנסים לפרק את המועדון עם גלי קול....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement