|
Beta Anthem
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
wordt het niet eens tijd voor een nieuw beta anthem?
kindred spirits vs icone vs jonas stuer vs airwave? |
|
|
| Real |
| Plus Ultra is tijdloos. :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Plus Ultra is tijdloos. :p |
dikke vet +1 stond hiernet nog op, zalig :D |
|
|
| Push2005 |
Ik vind warp toch minstens even goed eigenlijk...
Maar er mag wel eens een nieuwe anthem komen :crazy: |
|
|
| TOR |
zelf vind ik Warp ook beter.
maar goed, het idee voor een nieuw anthem speelt al een tijdje ;)
de standaard ligt wel erg hoog, dus niet meteen iets concreets verwachten, hehe.
Jonas is geen slecht idee eigenlijk. heb hier nog een melodie liggen die wel een Jonas-touch kan gebruiken :) |
|
|
| Antony |
| mag zeker een nieuw komen aangezien ik er nog geen heb meegemaakt :rolleyes: wel al 1tje op een site gehoord en was belange ni slecht! |
|
|
|
|