return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Beta Anthem
View this Thread in Original format
djcresto
wordt het niet eens tijd voor een nieuw beta anthem?

kindred spirits vs icone vs jonas stuer vs airwave?
Real
Plus Ultra is tijdloos. :p
djcresto
quote:
Originally posted by Real
Plus Ultra is tijdloos. :p


dikke vet +1 stond hiernet nog op, zalig :D
Push2005
Ik vind warp toch minstens even goed eigenlijk...

Maar er mag wel eens een nieuwe anthem komen :crazy:
TOR
zelf vind ik Warp ook beter.
maar goed, het idee voor een nieuw anthem speelt al een tijdje ;)
de standaard ligt wel erg hoog, dus niet meteen iets concreets verwachten, hehe.

Jonas is geen slecht idee eigenlijk. heb hier nog een melodie liggen die wel een Jonas-touch kan gebruiken :)
Antony
mag zeker een nieuw komen aangezien ik er nog geen heb meegemaakt :rolleyes: wel al 1tje op een site gehoord en was belange ni slecht!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement