| Black Dragon |
חבובבב תשמע..
קודם כל משטרה צבאית זה הרבה קומבינות :)
כאילו..אתה מקבל כהיותך שוטר צבאית הרבה זכויות וקומבינות
כמובן שאם תהיה בשיטור אז זה יותר מגעיל לתת דוחות וכאלה אבל תבקש להיות כמוני תבקש לשרת במתקני כליאה של מחבלים
יש שם כל מיני תפקידים מעניינים ואם תגיע לכלא עופר אז דבר איתי ונסדר אותך
סך הכל אני אישית נהנתי לאללה מהשירות שלי שם וכל השירות שלי היה שם |
|
|