return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
משטרה צבאית
View this Thread in Original format
Segev
הקדימו לי את התאירך ביום 5.4 והבנתי שזה משטרה צבאית :(
משהיו יודע על זה משהו?
Liran-A
זה יכול להיות הרבה דברים....
אבל אני אנסה לברר לך לפי התאריך..
omergunr
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בטח היית מלשן לא קטן ;)


^-^
Rising
שמע אל תכנס לזה כי יהיה לך מאוד קשה לצאת...

ואם אתה מהסס בקשר לזה אז תחשוב שבמהלך כל השירות שלך אתה תדפוק את חברים שלך..
אתה יכול גם להיות בתפקידים אחרים במשטרה צבאית אבל עדיף שתלא תיפול בתפקיד שאתה נותן תלונות..

אשכרה מלמדים אותך להיות מניאק!!
Shahar
קודם כל עזוב אותך משמועות
גם שאני חיכיתי חודש בבקום אמרו שאנחנו נהיה מ.צ
תחכה עד שתגיע לבקום ותדע שאתה הולך להיות מ.צ

אם כן אז זה בעיה למה לא כיף להיות מלשין ולא תמיד כיף לדפוק חיילים
יש כל מיני פורומים לחיילים שכתוב שם מזה כל גיוס
Black Dragon
חבובבב תשמע..
קודם כל משטרה צבאית זה הרבה קומבינות :)
כאילו..אתה מקבל כהיותך שוטר צבאית הרבה זכויות וקומבינות
כמובן שאם תהיה בשיטור אז זה יותר מגעיל לתת דוחות וכאלה אבל תבקש להיות כמוני תבקש לשרת במתקני כליאה של מחבלים
יש שם כל מיני תפקידים מעניינים ואם תגיע לכלא עופר אז דבר איתי ונסדר אותך

סך הכל אני אישית נהנתי לאללה מהשירות שלי שם וכל השירות שלי היה שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement