return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ahhhhh !!!! state of trance 241.....
View this Thread in Original format
citizenx25
שלום חברים...

סט פצצה ביום חמישי האחרון מבית היוצר של ארמין

מקווה שכולכם שמעתם.כרגע סיימתי.

מומלץ!

1. David West - Suffering Island (Lost Language)
2. Joonas Hahmo - Fusion
3. Karen Overton - Your Loving Arms (Club mix) (Supra)
4. TUNE OF THE WEEK: Basic Perspective - Small Step to the other side
(Elevation remix)
5. Filo & Peri feat. Fisher - Ordinary Moment (Vandit)
6. Oakenfold - Save the last trance for me (perfecto)
7. Mr Sam feat Kirsty Hawkshaw - Insight (Aira Force remix) (Maelstrom)
8. Re:locate feat. Menno de Jong - Spirit (Galactive)
9. Mannix vs Kaymak - World Gone Mad (ASOT)
10. Kuffdam & Plant - Dreammakers (SHOG's 2 faces remix) (Vandit)
11. SolarScape - Surround
12. Stoneface & Terminal - Venus (Euphonic)
13. FUTURE FAVORITE: Re:locate - Rogue (Fundamental)
14. Midway - Cobra (Outback remix) (Blackhole)
15. Thomas Datt - Evaporate (Stoneface & Terminal remix) (Discover)
16. Lost Tribe - Angel (Adam White remix dub) (Darey Products)
17. Selu Vibra - Divine (Original mix) (Somatic Sense)
18. Hirojuki Oda - Transmigration (ASOT)
omergunr
התוכנית של שולץ היתה זוועה..

עדין לא שמעתי את של ארמין :<
Koby
בדיוק הורדתי אותו..נשמע יותר מאוחר..
בתוכנית של שולץ היה סט מוקלט דווקא לא רע אבל ציפיתי כמו כולם לסט חדש עם קטעים חדשים..האורחים היו מאוד לא קשורים..במיוחד הראשון שניגן האוס מסחרי..התחיל עם
will smith - miami (remix)
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Shahar
דווקא התאכזבתי אחושרמוטה..
סט באמת משעמם...חוץ מקטע החדש של
re:locate
lost tribe - angel
ואולי גם החדש של
selu vibra
כל השאר באמת לא היו מי יודע מה...לא קטעים שרצתי ישר לבדוק תשם שלהם

כבר מזמן אמרתי שהתוכנית מדרדרת
כבר אין קטעים חזקים כל כך
yaman
Hirojuki Oda - Transmigration

Kuffdam & Plant - Dreammakers (SHOG's 2 faces remix)


חזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזק

ועוד אחד שלא נוגן באסוט האחרון שמומלץ מאוד לשמוע

Johan Gielen - Physical Overdrive

טראק מצויןןןן
citizenx25
found it after 35 min and d/l it ..after 20 mins of playing i loved it !
Rising
quote:
Originally posted by Shahar
דווקא התאכזבתי אחושרמוטה..
סט באמת משעמם...חוץ מקטע החדש של
re:locate
lost tribe - angel
ואולי גם החדש של
selu vibra
כל השאר באמת לא היו מי יודע מה...לא קטעים שרצתי ישר לבדוק תשם שלהם

כבר מזמן אמרתי שהתוכנית מדרדרת
כבר אין קטעים חזקים כל כך


אני אגיד לך מה הבעיה ...
אני גם הגעתי למצב הזה בתוכנית 100 ומשהו.. אמרתי התוכנית הדרדרה... ומאז אני לא שומע את התוכנית.. זה כבר לא משך אותי כמו בהתחלה כי עד 120 ככה שמעתי מפרק ראשון... והייתי מהופנט.


עכשיו אחרי לא ידוע כמה זמן... אמרתי נוריד נשמע את הסט.... ואני מהופנט ואוכל פיצוצים לראש!!! בגלל שכבר שכחתי כמה טוב זה היה... ולהגיד לך את האמת...
סט סוף!!
Liran-A
תוכנית פשוט טובה מתמיד!!!!
כל טראק בונבוניירה!!
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
אני אגיד לך מה הבעיה ...
אני גם הגעתי למצב הזה בתוכנית 100 ומשהו.. אמרתי התוכנית הדרדרה... ומאז אני לא שומע את התוכנית.. זה כבר לא משך אותי כמו בהתחלה כי עד 120 ככה שמעתי מפרק ראשון... והייתי מהופנט.


עכשיו אחרי לא ידוע כמה זמן... אמרתי נוריד נשמע את הסט.... ואני מהופנט ואוכל פיצוצים לראש!!! בגלל שכבר שכחתי כמה טוב זה היה... ולהגיד לך את האמת...
סט סוף!!


גם אני כבר איזה חודשיים לא שמעתי בדיוק מהסיבה שרשמת
אבל אפילו שחמישי האחרון שמעתי זה לא שינה כלום
שמע היו כמה קטעים טובים כמו שרשמתי
אבל זה לא כמו פעם שכל קטע מפציץ
לדעתי זה בגלל שהוא הוריד תביפיאם
פעם הוא היה מסיים עם הרבה טק טראנס
היום הוא מסיים עם אפליפטינג
Rising
13. FUTURE FAVORITE: Re:locate - Rogue (Fundamental)
14. Midway - Cobra (Outback remix) (Blackhole)


ל-פניםםםם!!!!@!

איזה שילוב אדיר זה בין ראלפי בי ואווטבאק.... חיכיתי שזה יגיע האמת

Rising
13. FUTURE FAVORITE: Re:locate - Rogue (Fundamental)
14. Midway - Cobra (Outback remix) (Blackhole)


ל-פניםםםם!!!!@!

איזה שילוב אדיר זה בין ראלפי בי ואווטבאק.... חיכיתי שזה יגיע האמת
Shahar
rogue
קטע עצבניייי!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement