|
Dito - Shadows!
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
Låten vi pratade om förut.......Jag tyckte den va svinbra iaf och delade med mig av den på TA...när jag gjort det så registrerade sig snubben som gjort låten för att komma in och tacka mig för att jag postat hans låt! :eyes: Så jag skrev lite i hans gästbok etc....
Han sa då att det skulle komma en "Shadows" med vocals nästa år (i år alltså) och igår när jag var inne för att införskaffa lite vinyl så hittade jag den :)
Nån som hete Dzenita som sjunger.....förjävligt fet!
Har original club mix och club mix......båda med lite vocals...
Nån som hört dom? |
|
|
| RebeL9 |
japp. vocalversionen har funnits ute i några veckor.
jag föredrar nonvocalversionen :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Coolt. Vart kommer den här snubben ifrån då ? |
|
|
| mindshooter |
| Han kommer från tyskland tror jag och själv föredrar jag vocal versionen som har en tjeröst istället för killrösten som jag misstänker är snod från "A special person - We move like shadows" tror jag den heter...jaja :) |
|
|
| dbl |
| Får ta och fixa den när jag kommer hem |
|
|
| Trancefella |
"A special person - Move like shadows" är Johan Gielens verk, tro ett eller ej! Bara så ni inte hoppar runt o dansar helt i onödan.
Hört lite av Dito - Shadows. Ujuj! Smakar inte beskt iaf.! Hmm... Måste ladda ner den! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Trancefella
"A special person - Move like shadows" är Johan Gielens verk, tro ett eller ej! Bara så ni inte hoppar runt o dansar helt i onödan.
|
Jorå det har jag vetat ett tag ;) Jävligt fet låt! |
|
|
|
|