|
Jakhira - Ex fairytale
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Nog eens iets solo afgewerkt :)
Ik ben de 'trousy'-toer opgegaan :D
Dit is vandaag in een marathon-sessie gemaakt, komt ervan als je een goeie muze hebt :p
Link (Opslaan als)
Veel luistergenot ;) |
|
|
| TOR |
hier heb ik geen woorden voor..
geniaal :) |
|
|
| Aurélie |
Dit is het gewoon , prachtig ! Ongelooflijk dat ietwat Oosterse diepe mysterieuze tintje. Volledig mijn ding :eyespop: ! Veel respect hiervoor !
Ik ga hem desnoods zelf afgeven in Pulse Factory ;)
edit : zet em nog eens op :)
edit 2 : die naam alleen al :crazy: |
|
|
| Meltoz |
/ DEEP BOW :crazy:
Ik was hier vandaag al volledig onderste boven van "Honey", "Get it On" en deze maakt het gewoon compleet, de kers op de taart... Heerlijke zweverige momenten (voor mij althans), die oogjes gewoon dichten en GENIETEN :eyespop: :eyespop:, Aurelie omschrijft die mysterieuze sounds perfect, het is inderdaad wat mysterieus, BUT I LIKE :D
Het is mooi, positief verhaal dat deze track omschrijft, het was inderdaad een "goeie muze" ;)
Score: de volle 10 |
|
|
| Aurélie |
| Nu weten we nog altijd niet wie die muze is :p |
|
|
| pooley |
chique maar die break vind ik iets te lang.
precies zo lang als de break van dream universe (georges...) :) |
|
|
| Shadowkid |
Daimn, dit is zieke stuff. Eerlijk gezegd ben ik niet echt een fan van de meeste Kindred Spirits producties, maar dit vind ik wel heel goed. Ik ben echt een sucker voor zo'n oosters sfeertje/geluiden (Mede vandaar dat ik het Moshic album bv. ook super vind).
Bovendien heeft dit nummer ook echt een "zweefsfeer". Ge kunt u echt zo laten meedrijven op de sfeer en beats van het nummer. Kvind dit echt wel zalig. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Damn :eyes: :crazy: :eyespop: zo mysterieus én ooo zo prachtig! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Downloading, straks meer :) |
|
|
| djcresto |
eens checken
niet al die tracks eens in één thread zetten?
zou meer indrukwekkender ogen |
|
|
| Bertn |
| ja, ondertussen kunt ge beter uw eigen "pumaz-productions-thread" maken:p |
|
|
| Vishnu |
Knappe productie, zit mooi inelkaar, meeslepend, vertelt een verhaal, nice FX en zeker een mooie string. :) Net als Shadowkid vind ook ik deze beter dan de meeste Kindred Spirits producties die ik al gehoord heb.
De track verdient enkel betere bassen imo :( De sound en misschien ook het patroon ervan kan (volgens mijn bescheiden mening) wel nog verbeterd worden. |
|
|
|
|