| sh33p |
טראק שהכי אהבתי השנה עד כה:
Arctic Quest - Renaissance
תגלית השנה לדעתי:
Boom Jinx
יוצר השנה:
בינתיים מאוכזב מכולם
דיג'י השנה:
אין, אף אחד לא הדהים אותי בינתיים
תוכנית רדיו:
TATW
תוכנית מדהימה, לא משעממת אף פעם, תמיד כיף לשמוע את טוני פאבו וג'ונו מזיינים תמוח
וגם חייב לציין לטובה את יוהן חילן שמריץ תוכנית נחמדה מאוד
תמיד יש בחירה מעניינת של טראקים |
|
|