|
[01-04] Marco V in Hedon, Zwolle
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
http://partyflock.nl/party/59675.html
Gaan er nog mensen van hier? Leek mij wel wat maar hangt ook af van wat mijn comrads gaan doen. Tis wel lekker in de buurt en dan mag ik graag weten welke locals ik nog meer kan verwachten ;) . |
|
|
| djroeland8 |
| present, ik woon zelf in zwolle :) |
|
|
| @win |
| Ik moet nog even kaartjes kopen, maar als die er nog zijn dan kom ik op zeker :) |
|
|
|
|