|
שייגצע
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אתמול הפכתי את האלבום שלהם לאמפי3
192 / j-stereo
עכשיו, אם מוש היה עוזר לי עם האפטיפי אז הכל היה טוב אבל אני לא הצלחתי לפתור את זה בינתיים
אז עם מישהו רוצה משהו שפשוט ידבר איתי באייסיקיו או
PM
או שירשום פה
או
WHATEVER !!!
עשב עישנתי עם נורית ! עשב ירוק מגולגל... אני חייב לשלוח את זה לאריאל |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתמול הפכתי את האלבום שלהם לאמפי3
192 / j-stereo
עכשיו, אם מוש היה עוזר לי עם האפטיפי אז הכל היה טוב אבל אני לא הצלחתי לפתור את זה בינתיים
אז עם מישהו רוצה משהו שפשוט ידבר איתי באייסיקיו או
PM
או שירשום פה
או
WHATEVER !!!
עשב עישנתי עם נורית ! עשב ירוק מגולגל... אני חייב לשלוח את זה לאריאל |
i want
:) |
|
|
| Dj Moriano |
me 2
:clown: :toothless: :clown: |
|
|
| Hell_Copter |
ניו יורק -רפיח
אחד השירים הישראליים הכי טובים שהיו!!!
ודרך רגב...
שייגעצ זה אחד... אני די בטוח בזה |
|
|
| DjChook |
שייגצע זה הכינוי של הזמר
כמו
חן צ'וק הראל
אז זה בלה "שייגצע" בלה2
בכל מקרה זאת להקה....
ותשלחו לי הודעה באייסיקיו למרות שמשום מה הוא עושה לי הרבה פעמים
CAN'T ESTABLISH DIRECT CONNECT
מישהו יודע איך פותרים את זה?
בכל מקרה, אני מכיר את ניויורק מלפני שנתיים כבר כי שייגצע עצמו היה בצופים - הוא למד בבליך והיה בצופים של קריניצי (רמת גן) אני חושב לפחות
או שזה חברים שלו, אז הם שמו את השירים...
בכל מקרה
פרח נתתי לנורית / עושה ביד
בינתיים אני הכי אוהב |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
שייגצע זה הכינוי של הזמר
כמו
חן צ'וק הראל
אז זה בלה "שייגצע" בלה2
בכל מקרה זאת להקה....
ותשלחו לי הודעה באייסיקיו למרות שמשום מה הוא עושה לי הרבה פעמים
CAN'T ESTABLISH DIRECT CONNECT
מישהו יודע איך פותרים את זה?
בכל מקרה, אני מכיר את ניויורק מלפני שנתיים כבר כי שייגצע עצמו היה בצופים - הוא למד בבליך והיה בצופים של קריניצי (רמת גן) אני חושב לפחות
או שזה חברים שלו, אז הם שמו את השירים...
בכל מקרה
פרח נתתי לנורית / עושה ביד
בינתיים אני הכי אוהב |
וואלה זה כזה שיר ישן??? |
|
|
| Hell_Copter |
אף אחד לא אמר שזה שיר חדש
פשוט ציינתי שזה שיר ענק
חברים שלי מזה אוהבים אותו...
פעם אחת הם נסעו לתל אביב להופעה שלו
הוא שר שם איזה כמה שירים מסכנים והם נסעו עד לתל אביב לאיזה מקום מאפן בשביל זה
ילדים מוזרים |
|
|
|
|