return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שייגצע
View this Thread in Original format
DjChook
אתמול הפכתי את האלבום שלהם לאמפי3

192 / j-stereo

עכשיו, אם מוש היה עוזר לי עם האפטיפי אז הכל היה טוב אבל אני לא הצלחתי לפתור את זה בינתיים

אז עם מישהו רוצה משהו שפשוט ידבר איתי באייסיקיו או
PM

או שירשום פה

או
WHATEVER !!!


עשב עישנתי עם נורית ! עשב ירוק מגולגל... אני חייב לשלוח את זה לאריאל
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook
אתמול הפכתי את האלבום שלהם לאמפי3

192 / j-stereo

עכשיו, אם מוש היה עוזר לי עם האפטיפי אז הכל היה טוב אבל אני לא הצלחתי לפתור את זה בינתיים

אז עם מישהו רוצה משהו שפשוט ידבר איתי באייסיקיו או
PM

או שירשום פה

או
WHATEVER !!!


עשב עישנתי עם נורית ! עשב ירוק מגולגל... אני חייב לשלוח את זה לאריאל


i want
:)
Dj Moriano
me 2
:clown: :toothless: :clown:
Hell_Copter
ניו יורק -רפיח
אחד השירים הישראליים הכי טובים שהיו!!!

ודרך רגב...
שייגעצ זה אחד... אני די בטוח בזה
DjChook
שייגצע זה הכינוי של הזמר
כמו

חן צ'וק הראל

אז זה בלה "שייגצע" בלה2

בכל מקרה זאת להקה....

ותשלחו לי הודעה באייסיקיו למרות שמשום מה הוא עושה לי הרבה פעמים
CAN'T ESTABLISH DIRECT CONNECT

מישהו יודע איך פותרים את זה?

בכל מקרה, אני מכיר את ניויורק מלפני שנתיים כבר כי שייגצע עצמו היה בצופים - הוא למד בבליך והיה בצופים של קריניצי (רמת גן) אני חושב לפחות
או שזה חברים שלו, אז הם שמו את השירים...


בכל מקרה

פרח נתתי לנורית / עושה ביד

בינתיים אני הכי אוהב
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook
שייגצע זה הכינוי של הזמר
כמו

חן צ'וק הראל

אז זה בלה "שייגצע" בלה2

בכל מקרה זאת להקה....

ותשלחו לי הודעה באייסיקיו למרות שמשום מה הוא עושה לי הרבה פעמים
CAN'T ESTABLISH DIRECT CONNECT

מישהו יודע איך פותרים את זה?

בכל מקרה, אני מכיר את ניויורק מלפני שנתיים כבר כי שייגצע עצמו היה בצופים - הוא למד בבליך והיה בצופים של קריניצי (רמת גן) אני חושב לפחות
או שזה חברים שלו, אז הם שמו את השירים...


בכל מקרה

פרח נתתי לנורית / עושה ביד

בינתיים אני הכי אוהב


וואלה זה כזה שיר ישן???
Hell_Copter
אף אחד לא אמר שזה שיר חדש
פשוט ציינתי שזה שיר ענק

חברים שלי מזה אוהבים אותו...
פעם אחת הם נסעו לתל אביב להופעה שלו
הוא שר שם איזה כמה שירים מסכנים והם נסעו עד לתל אביב לאיזה מקום מאפן בשביל זה
ילדים מוזרים
DjChook
חחח חפיף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement