return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Armin van Buuren - A State Of Trance 2006 (pg. 4)
View this Thread in Original format
YO-I
quote:
Originally posted by Segev
קתץ לא קשור אבל ראיתי עכשיו את הדיוידי של ארמין עוד פעם
מישהו שם לב שהוא בוכה ב
burned with desire
מישהו יודע למה?!


אם הייתי דיג'י שמנגן במסיבה מדהימה כזאת גם אני הייתי בוכה מהתרגשות

יש מבין? 0

;)
yaman
טראקליסט רשמי

CD1:

01. Mike Foyle - Shipwrecked (John O'Callaghan vs. Mike Foyle Mix)
02. Sunlounger - White Sand (DJ Shah's Original Mix)
03. Leon Bolier feat. Elsa Hill - No Need To Come Back (Vocal Mix)
04. Matthew Dekay - Timeless (Digifruitella Dub)
05. Karen Overton - Your Loving Arms (Original Club Mix)
06. DJ Shah - Beautiful (Glimpse Of Heaven) (Long Island Dub)
07. Niyaz - Dilruba (Junkie XL Remix)
08. Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation Remix)
09. ZirenZ - Edge Of Space (White Room Remix)
10. Jody Wisternoff - Cold Drink, Hot Girl (The Original Mix / That Other Mix)
11. Incolumis - One With Sanctuary
12. Jose Amnesia vs. Shawn Mitiska - My All (Flash Brothers Remix)
13. Envio - For You (Outro Edit)

CD2:

01. Arksun - Arisen
02. Fable - Above
03. John O'Callaghan & Kearney - Exactly
04. Kyau vs. Albert - Walk Down (KvA Club Mix)
05. Kuffdam & Plant - Dream Makers (Original Mix)
06. M.I.K.E. - Voices From The Inside (M.I.K.E.'s Progressiva Mix)
07. DJ Govenor - Red Woods
08. Kyau vs. Albert - Kiksu (Original Mix)
09. Hiroyuki Oda - Transmigration
10. Under Sun vs. Signum - Captured (Sebastian Brandt Remix)
11. Mannix vs. Kaymak - World Gone Mad
12. Stoneface & Terminal - Venus
13. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
14. Thomas Bronzwaer - Shadow World (Original Mix)
15. Giuseppe Ottaviani & Marc van Linden - Until Monday
16. Armin van Buuren - Sail


נראה טוב מקווה שנשעע יותר טוב

מחכה לשמוע את הקטעים של אנביו
omergunr
דיסק 2 ניקא טופפפפ


דיסק 1 לא מכיר כמעט כלום :eek: :eek: :eek: :eyespop: :eyespop:
DvJ
נירא טובב.....
כמה וכמה קטעים חדשיםם...מת לשמוע אתזה כבר....
Just_DJ
CD1: On The Beach
1. Mike Foyle - Shipwrecked (John O'Callaghan vs Mike Foyle Club Mix)
2. Sunlounger - White Sand
3. Leon Bolier feat. Elsa Hill - No Need To Come Back
4. Matthew Dekay - Timeless
5. Karen Overton - Your Loving Arms
6. DJ Shah - Beautiful (Glimpse of heaven)
7. Niyaz - Dilruba (Junkie XL Remix)
8. Basic Perspective - Small Step To The Other Side (Elevation remix)
9. Zirenz - Edge of Space (Whiteroom Remix)
10. Jody Wisternoff - Cold Drink, Hot Girl
11. Incolumis - One With Sanctuary
12. Jose Amnesia vs. Shawn Mitiska - My All (Flashbrothers Remix)
13. Envio - For You (Outro Edit)

CD2: In The Club
1. Arksun - Arisen
2. Fable - Above
3. O’Callaghan & Kearney – Exactly
4. Kyau vs. Albert - Walk Down
5. Kuffdam & Plant - Dream Makers
6. M.I.K.E. - Voices From The Inside (Progressiva Mix)
7. DJ Governor - Red Woods
8. Kyau vs Albert - Kiksu
9. Hiroyuki ODA - Transmigration
10. Under Sun vs Signum - Captured (Sebastian Brandt Remix)
11. Mannix vs Kaymak - World Gone Mad
12. Stoneface & Terminal - Venus
13. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
14. Thomas Bronzwaer - Shadow World
15. Giuseppe Ottaviani & Marc van Linden - Until Monday
16. Armin van Buuren - Sail


In stores April 17th!


הולך להיות אחד הדברים היותר טובים שיצאו בזמן האחרון
מה שבטוח לפי הטראקליסט הוא כבר יותר מעניין מ
ISOS 5
שיש לי אותו ודי מרדים האמת נשמע כאילו טייסטו מאבד מעצמו...
למרות שהדיסק השני טיפה יותר חזק מהדיסק הראשון

טוב נשאר רק לחכות ולשמוע את ארמין
;)
yaman
נראה חזק אש חייב לשמוע את הראקים החדשים של אנביו
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Just_DJ
מה שבטוח לפי הטראקליסט הוא כבר יותר מעניין מ
ISOS 5
שיש לי אותו ודי מרדים האמת נשמע כאילו טייסטו מאבד מעצמו...
למרות שהדיסק השני טיפה יותר חזק מהדיסק הראשון

טוב נשאר רק לחכות ולשמוע את ארמין
;)


טיאסטו איבד מעצמו כבר בשנה שנתיים האחרונות לפחות

דווקא מתגובות של אנשים לדיסק הזה אני מתרשם שאולי הפעם דווקא יצא לו דיסק לא רע בכלל
Shahar
quote:
Originally posted by Just_DJ
הולך להיות אחד הדברים היותר טובים שיצאו בזמן האחרון
מה שבטוח לפי הטראקליסט הוא כבר יותר מעניין מ
ISOS 5
שיש לי אותו ודי מרדים האמת נשמע כאילו טייסטו מאבד מעצמו...
למרות שהדיסק השני טיפה יותר חזק מהדיסק הראשון

טוב נשאר רק לחכות ולשמוע את ארמין
;)


סלמאטק אחי
ISOS5 סתם אכזבה
לא הורדתי אותו אפילו
סתם מעפן
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
סלמאטק אחי
ISOS5 סתם אכזבה
לא הורדתי אותו אפילו
סתם מעפן

מעניין אותי איך אם כן הגעת למסקנה שהוא סתם מעאפן...

סתם מתוך סקרנות
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מעניין אותי איך אם כן הגעת למסקנה שהוא סתם מעאפן...

סתם מתוך סקרנות


טראקליסט מסריח
אני שונא תקטע שלו שהוא לוקח טראקים ישנים
זה לא סט במסיבה
זה דיסק
מה הפואנטה?
שיזדיין האפס הזה

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
טראקליסט מסריח

א. ראיתי תטראקליסט שלו ולא הרגשתי צורך לסתום תאף אז אל תלכלך סתם
ב. עכשיו ברצינות אתה מכיר שם את כל הקטעים?
או אפילו חצי מהם? אז למה סתם?


quote:
Originally posted by Shahar

אני שונא תקטע שלו שהוא לוקח טראקים ישנים
זה לא סט במסיבה
זה דיסק


איזה טראקים ישנים בדיוק הוא לקח?
למה סתם לבלבל במוח?

quote:
Originally posted by Shahar

מה הפואנטה?
שיזדיין האפס הזה

אל תדאג לו הוא מזדיין ובקרוב יתחתן עם אישה שכל אחד היה רוצה


בכל דיון הוגן ראוי שתהיה תגובה מהצד שטוענים כנגדו
אם טיאסטו היה צריך להגיב על סט שלך שחר הרשה לי לנחש שחלק ממשהוא היה אומר היה נשמע ככה

"אני שונא תקטע הזה שדי גיים שאף אחד לא מכיר או לא שמע חושבים שהם איזה שם דבר בעולם המוזיקה ושהם עשו 0.1 אחוז ממשאני ועוד רבים עשינו בעולם המוזיקה וכל זאת תוך כדי שהם מנגנים קטעים מכל הבא ליד מכל מקור בלתי חוקי אפשרי"

לא להגיד שאני העלתי תנושא זה טיאסטו
סורי ששוב נכנסתי עם הקטע הזה אבל מצטער

להשמיע ביקורת כל כך בוטה מבלי לתת אפילו צאנס לדיסק הכריח אותי להכנס פה עם תגובה חריפה מספיק מנגד
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
א. ראיתי תטראקליסט שלו ולא הרגשתי צורך לסתום תאף אז אל תלכלך סתם
ב. עכשיו ברצינות אתה מכיר שם את כל הקטעים?
או אפילו חצי מהם? אז למה סתם?




איזה טראקים ישנים בדיוק הוא לקח?
למה סתם לבלבל במוח?


אל תדאג לו הוא מזדיין ובקרוב יתחתן עם אישה שכל אחד היה רוצה


בכל דיון הוגן ראוי שתהיה תגובה מהצד שטוענים כנגדו
אם טיאסטו היה צריך להגיב על סט שלך שחר הרשה לי לנחש שחלק ממשהוא היה אומר היה נשמע ככה

"אני שונא תקטע הזה שדי גיים שאף אחד לא מכיר או לא שמע חושבים שהם איזה שם דבר בעולם המוזיקה ושהם עשו 0.1 אחוז ממשאני ועוד רבים עשינו בעולם המוזיקה וכל זאת תוך כדי שהם מנגנים קטעים מכל הבא ליד מכל מקור בלתי חוקי אפשרי"

לא להגיד שאני העלתי תנושא זה טיאסטו
סורי ששוב נכנסתי עם הקטע הזה אבל מצטער

להשמיע ביקורת כל כך בוטה מבלי לתת אפילו צאנס לדיסק הכריח אותי להכנס פה עם תגובה חריפה מספיק מנגד


בקשר לשאלות שלך בהתחלה אז כן אני מכיר את הקטעים
אתה מוזמן לשאול את צח עברנו על הטראקליסט

ובקשר לאישה שלו אתה יודע שאני לא דואג בנושא הזה :D

וכן שוב אתה חוזר לנושא הזה
לא יודע מה גורם לך לחשוב שזה מצחיק
לי זה פשוט נראה שאתה לא מבין רמזים שזורקים לך ובאמת אנלא מבין כמה זמן אתה יכול להמשיך לבוא ולנפנף עם זה שאתה קונה תקליטים
חבל שלא הבנת בפעם שעברה ש80% מהפורום הסבירו לך שאתה מגזים

בכל מקרה
טייסטו יכול לחשוב על מה שבא לו..
גם לי יש מה להגיד על דיג'יי ש 3 שנים היה מקום ראשון בעולם ובשנה האחרונה שלו נתן סטים מאכזבים אחד אחרי השני
זה קצת יותר כואב מלבוא ולהעביר ביקורת על דיג'יי שאף אחד לא מכיר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement