|
Champions League 05/06 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| quote: | Originally posted by hustler
Vilken jävla doktorsavhandling! |
Tack antar jag :toothless |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by zoric
Tack antar jag :toothless |
You bet. |
|
|
| zoric |
Javier Zanetti & Dejan Stankovic gjorde i stort sett att Inter vann igårkväll på San Siro mot Villareal med 2-1 efter att ha fått ett tidigt baklängesmål emot sig.
Lyon vs. Milan var ingen höjdare direkt, och slutade 0-0. |
|
|
| Braxen |
| Fan att inte Lyon lyckades peta in en boll igår .. dom lär få det svårt nu i returen .. :confused: |
|
|
| zoric |
Ikväll fortsätter Champions League Kvartsfinalerna och idag spelar Milan hemma på Giuseppe Meazza mot Lyon där Milan har fördel med tanke på hemmaplan.
Den andra matchen som är än mer intressant spelas förstås mellan Villareal och Internazionale på El Madrigal i Spanien.
Ska bli mycket intressant att följa kvällens matcher, men jag lär väl förmodligen titta på Villareal mot Inter även om den andra matchen ser grym ut med många utgångslägen på förhand.
Internazionale & Lyon förhoppningsvis vidare :) |
|
|
| Braxen |
| Hoppas på Villareal, känns som en bättre motståndare för Arsenal i semifinal .. som jag förstås hoppas att vi lyckas ta oss till .. :cool: :nervous: |
|
|
| zoric |
En polare och jag har sedan Torsdagen hållt på och tjatat om Juventus mot Arsenal på Delle Alpi.
Fyfan vad jag hoppas att Juventus tar sig vidare. Allt annat är en stor katastrof och fyfan vad besviken jag skulle bli, usch, Vill inte ens föreställa mig det :wtf:
Men imorgon avgörs det :) |
|
|
| montana |
| arsa vinner mot juve, de bara är så |
|
|
| fede |
de skulle vara väldigt kul om villareal tog sig vidare!
--
jag tror d e kört för juvve iaf :P men dom kanske har sin vanliga tur igen..... vem vet
skulle va kul om alla italienska lag åkte ut :p |
|
|
| zoric |
Hoppas Villareal åker ut, de är som Chelsea, Ett hopplock av spelare från Sydamerika (Dock Sydamerika) där en rik ägare kommit och fått klubben till en Europeisk toppklubb, precis som Abramovich gjorde med Chelski.
Skulle vara riktigt kul om Benfica tog sig vidare, men det kommer förmodligen inte att hända om de inte kan hålla i resultatet en lång bit in på andra halvlek på Nou Camp.
Räkna aldrig ut någon i förväg. |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by zoric
Hoppas Villareal åker ut, de är som Chelsea, Ett hopplock av spelare från Sydamerika (Dock Sydamerika) där en rik ägare kommit och fått klubben till en Europeisk toppklubb, precis som Abramovich gjorde med Chelski.
Skulle vara riktigt kul om Benfica tog sig vidare, men det kommer förmodligen inte att hända om de inte kan hålla i resultatet en lång bit in på andra halvlek på Nou Camp.
Räkna aldrig ut någon i förväg. |
yeye, säg vilka lag i champions league just nu som endast har inhemska spelare ?
och det är klubbfotboll inte landslag, så d spelar liksom ingen roll vad spelarnas nationalitet är sålänge man följer reglerna.
och som sydamerikan varför skulle jag inte hoppas att dom gick vidare ; )
angående barca - benfica så tror jag att benfica ändå har en chans pga. alla skador barca har drabbats av ;\ messi kommer inte att spela denna match heller :( o d verkar som att edmilson o marquez dröjer fortf. en glad nyhet dock är att xavi börjat träna igen! hoppas han kommer tillbaka snart.. annars så hoppas jag verkligen att barca kommer till final =D o möta Inter lr nått ;P
ne juvve kan man inte räkna ut med turen dom har ibland (: men vem vet dom kanske spelar som gudar imorgon ;P :D |
|
|
| fede |
yay! :D villareal vidare
riquelme e ju så grym! så jäkla skön o titta på nära han lirar fotboll :)
materazzi, hur fult som helst av fan, han borde fått åtminstone gult kort!
nu håller jag bara tummarna för barcelona imorgon! visca barca! |
|
|
|
|