|
קטע חדש, מה דעתכם?
|
View this Thread in Original format
| EternalMusic |
אהלן :)
לא יצא לי לפרסם כאן משהו די הרבה זמן בגלל לימודים ועוד מעט צבא...
בכל אופן הנה קטע חדש שסיימתי, לאוהבי הגיטרות
אשמח לקבל ביקורות :)
תודה מראש
Save As
אנטוניו |
|
|
| gErver |
יופי של קטע !
יש פוטנציאל. |
|
|
| EternalMusic |
תודה גבר :)
עוד מישהו?:] |
|
|
| omergunr |
| וואלה קטע נחמד.. :) |
|
|
|
|