|
Bang! @ Pi Natt til 1.mai party! 18 år house & trance i 2 avd.
|
View this Thread in Original format
| plumbo |
Søndag 30.april og natt til 1.mai ruller Bang!videre og vi presenterer igjen et heftig party i 2 avdelinger.
Kimito Lopez og Nicco spiller gnistrende trance i hovedrommet, mens glamour dj's balErik og plumbo tryller frem sommerstemning back 2 back med groovy og sexy house i det andre rommet.

Kimito Lopez har nærmest flyttet inn i studio i det siste og kvalitetslåter blir å finne på labels som Fundamental, Real Deep og Drizzly Recordings.
Sammen med Nicco vil tranceavdelingen denne kvelden bli en både dyp og euforisk opplevelse.
balErik har i det siste spilt sammen med Dana Bergquist i Stockholm, rocka klubber i San Francisco og nå senest i Sofia, Bulgaria. I tillegg kommer spillejobber på flere klubber i hovedstaden.
plumbo har også vært veldig aktiv i Oslo i det siste og hans seneste mixtape ble nylig sendt på Proton Radio.
Gå heller ikke glipp av Bang! 20.mai med Menno de Jong! (NL)
http://www.kimito-music.com
http://www.balErik.com
http://www.funkyplumbo.com
http://www.skranglebass.no
http://www.serum.no
Stedet er PI i Storgata 24 (inngang 1 Way, tidl. Killyrego)
Gå ned hovedkorridoren fra gatenivå. Vi har egen inngang til høyre.
ID: 18 ÅR - 80KR - 22:00 -> 03:00 |
|
|
| freeloop |
Fett! Lurer på hva Nicco har i bagen nå som han har solgt alle gooodskivene til meg:D
Et tips til Bang!-konseptet: Hadde kanskje vært en idè å kjøre "tema-kvelder" som f.eks "uplifting-night", "progressive-night", eller "Tiesto-night", slik at folk har en anelse hva de kommer til?
Tanken slo meg, så måtte bare skrive det ned:p
Uansett, pils og kos there is:tongue3 |
|
|
| dj_alfi |
| kanskje jeg kommer.. men ser nok ut til at jeg skal på keep it tidy-greiene.. |
|
|
| Kimito |
Æsj Tidy.... :D
Hehehe... :p |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Kimito
Æsj Tidy.... :D
Hehehe... :p |
du skal ikke skjelle meg ut igjen vel? :P |
|
|
| euphoria_ibiza |
| quote: | Originally posted by freeloop
Fett! Lurer på hva Nicco har i bagen nå som han har solgt alle gooodskivene til meg:D
Et tips til Bang!-konseptet: Hadde kanskje vært en idè å kjøre "tema-kvelder" som f.eks "uplifting-night", "progressive-night", eller "Tiesto-night", slik at folk har en anelse hva de kommer til?
Tanken slo meg, så måtte bare skrive det ned:p
Uansett, pils og kos there is:tongue3 |
det blir fullt hus og stormende jubel :D
tidy ..I don't think so :tongue3 |
|
|
| Kimito |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
du skal ikke skjelle meg ut igjen vel? :P |
LOL!
Nei det er nesten to år siden, allthough you had it coming back then!:D
Tidy partyet blir sikkert moro for de som liker unka unka og speedfreaks....hehe
Neia...Valgets kval.. Kan i alle fall garantere at det blir hyggelig med alkohol og musikk på Pi denne kvelden. Uten tvil! :) |
|
|
| dj_alfi |
| hehe.. får se hva som skjer... billetten på tidypartyet er jo ikke akkurat billig for en fattig soldat :P |
|
|
| plumbo |
| da er balErik og meg tilbake fra London med myye fet musikk. houserommet kommer til å ta fyr! |
|
|
| Nicco |
blir kanon!
freeloop: du fikk bare leftovers, har 250kg svart plast.. måtte bare rydde litt :disbelief |
|
|
| Kimito |
| Plastic fantastic :) |
|
|
|
|