return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Bang! @ Pi Natt til 1.mai party! 18 år house & trance i 2 avd.
View this Thread in Original format
plumbo
Søndag 30.april og natt til 1.mai ruller Bang!videre og vi presenterer igjen et heftig party i 2 avdelinger.

Kimito Lopez og Nicco spiller gnistrende trance i hovedrommet, mens glamour dj's balErik og plumbo tryller frem sommerstemning back 2 back med groovy og sexy house i det andre rommet.









Kimito Lopez har nærmest flyttet inn i studio i det siste og kvalitetslåter blir å finne på labels som Fundamental, Real Deep og Drizzly Recordings.
Sammen med
Nicco vil tranceavdelingen denne kvelden bli en både dyp og euforisk opplevelse.


balErik har i det siste spilt sammen med Dana Bergquist i Stockholm, rocka klubber i San Francisco og nå senest i Sofia, Bulgaria. I tillegg kommer spillejobber på flere klubber i hovedstaden.
plumbo har også vært veldig aktiv i Oslo i det siste og hans seneste mixtape ble nylig sendt på Proton Radio.



Gå heller ikke glipp av Bang! 20.mai med Menno de Jong! (NL)



http://www.kimito-music.com
http://www.balErik.com
http://www.funkyplumbo.com
http://www.skranglebass.no
http://www.serum.no



Stedet er PI i Storgata 24 (inngang 1 Way, tidl. Killyrego)
Gå ned hovedkorridoren fra gatenivå. Vi har egen inngang til høyre.


ID: 18 ÅR - 80KR - 22:00 -> 03:00
Kimito
Pils og kos! :D
freeloop
Fett! Lurer på hva Nicco har i bagen nå som han har solgt alle gooodskivene til meg:D

Et tips til Bang!-konseptet: Hadde kanskje vært en idè å kjøre "tema-kvelder" som f.eks "uplifting-night", "progressive-night", eller "Tiesto-night", slik at folk har en anelse hva de kommer til?

Tanken slo meg, så måtte bare skrive det ned:p

Uansett, pils og kos there is:tongue3
dj_alfi
kanskje jeg kommer.. men ser nok ut til at jeg skal på keep it tidy-greiene..
Kimito
Æsj Tidy.... :D

Hehehe... :p
dj_alfi
quote:
Originally posted by Kimito
Æsj Tidy.... :D

Hehehe... :p


du skal ikke skjelle meg ut igjen vel? :P
euphoria_ibiza
quote:
Originally posted by freeloop
Fett! Lurer på hva Nicco har i bagen nå som han har solgt alle gooodskivene til meg:D

Et tips til Bang!-konseptet: Hadde kanskje vært en idè å kjøre "tema-kvelder" som f.eks "uplifting-night", "progressive-night", eller "Tiesto-night", slik at folk har en anelse hva de kommer til?

Tanken slo meg, så måtte bare skrive det ned:p

Uansett, pils og kos there is:tongue3


det blir fullt hus og stormende jubel :D

tidy ..I don't think so :tongue3
Kimito
quote:
Originally posted by dj_alfi
du skal ikke skjelle meg ut igjen vel? :P


LOL!

Nei det er nesten to år siden, allthough you had it coming back then!:D

Tidy partyet blir sikkert moro for de som liker unka unka og speedfreaks....hehe

Neia...Valgets kval.. Kan i alle fall garantere at det blir hyggelig med alkohol og musikk på Pi denne kvelden. Uten tvil! :)
dj_alfi
hehe.. får se hva som skjer... billetten på tidypartyet er jo ikke akkurat billig for en fattig soldat :P
plumbo
da er balErik og meg tilbake fra London med myye fet musikk. houserommet kommer til å ta fyr!

Nicco
blir kanon!
freeloop: du fikk bare leftovers, har 250kg svart plast.. måtte bare rydde litt :disbelief
Kimito
Plastic fantastic :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement