|
Numark iPOD DJ Part II
|
View this Thread in Original format
| Gate 42 |
Nej tack....
Fast det är klart, funkar ju att ha hemma för hemmafest ;) |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Nej tack....
Fast det är klart, funkar ju att ha hemma för hemmafest ;) |
Skulle inte banga på en sån. Man kan använda en extern HD, det räcker med en iPod den här gången plus att de äntligen har fixat en pitch (förstår inte hur de kunde släppa den första utan).
Den har ju allt man behöver som bedroom DJ som jag ser..Ska se över mina likvida medel i Augusti, thats for sure. |
|
|
| Kaveh |
| Kul idé för hemmabruk! :) |
|
|
| Dj P.A! |
| Jävligt cool grej faktiskt. Perfekt för hemmet. Någon som har koll på ungefär vad en sådan kan kosta? |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Dj P.A!
Jävligt cool grej faktiskt. Perfekt för hemmet. Någon som har koll på ungefär vad en sådan kan kosta? |
Den första modellen som saknade pitch kostade $399. Antar att den här kommer landa på runt där. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Skulle ju va grymt att ha om man är ett gäng polare som ska resa nånstans !!!
Typ bussresa till Europa på storfest.
Förfest på skidsemestern i Åre.
Tälta på Öland på midsommarafton...
Givetvis plockar man med sig en JVC boomblaster och kopplar in :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Givetvis plockar man med sig en JVC boomblaster och kopplar in :D |
tycker nog att Boomblastern är det viktigaste :) |
|
|
| mr_fisken |
Faaaan vad läcker den är :D mycket grymmare än första modellen och som steve sa så är den perfekt att ha när man reser ju
| quote: | Originally posted by hustler
Den första modellen som saknade pitch kostade $399. Antar att den här kommer landa på runt där. |
Jag tror den kommer kosta mer än så säg 500-600 för den är ju klart mycket bättre än den tidigare modellen, att kunna spela två låtar från samma ipod + lcd skärmen etc gör den nog dyrare |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Faaaan vad läcker den är :D mycket grymmare än första modellen och som steve sa så är den perfekt att ha när man reser ju
Jag tror den kommer kosta mer än så säg 500-600 för den är ju klart mycket bättre än den tidigare modellen, att kunna spela två låtar från samma ipod + lcd skärmen etc gör den nog dyrare |
Enligt en snubbe på iLounge kommer priset ligga på €679, vilket är på gränsen till överkomligt tycker jag. |
|
|
| X-scream |
| nu börjar det ju nästan likna nåt.... :) |
|
|
|
|