return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Cosmicman - Krystal Dreams full rip !!!!!! DD här
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Var just inne på och plocka hem Cosmicman nya super braiga Krystal Dreams.
Har hört den innan men var bara en sample då
Här har jag gjort en säker direkt download länk på BBB lina för er på Svenska delen, detta är alldeles för bra för att missa.
Tack till tranStreemAdmin som sharade denna till mig på fileshare

Höger klicka och spara mål som
Cosmicman - Krystal Dreams

Tanka hem = Posta svar

Ses...:toothless
Gaby
Går ju inte att ta ner!!!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby
Går ju inte att ta ner!!!
Gör du verkligen rätt då ? Själv tar jag hem den hur lätt som helst. Den ligger på en server som ligger i Sthlm området som bara jag använder för sånt här, ligger på T3 lina.
Gaby
nu funkar det! :D
x-dream
Funkar hur bra som helst att ta hem.....Man tackar Steve för en skön låt.....
reveal
tackar tackar :) 550 kb/s
King of Clubs
Tack så mycket Steve!!

Den här låten är det bästa jag har hört på väldigt länge. Jga höll på att lyssna ihjäl mej på den keffa radio-rippen... trodde man skulle få vänta ett bra tag på denna.. brukar ju vara så..

550 kb/s betyder ju att man laddar hem en 20 megsfil på 20 sekunder. Det låter helt bizzart nice.. ..jag är överlycklig om jag kommer upp i 70 som nu :)
Trancefella
Man tackar, man tackar! Äre här trance eller? *smurf* Tyvärr kan ja inte skryta med mer än 232Kb/s. :( Är det nån stor nisse som skapat den eller?
reveal
quote:
Originally posted by King of Clubs
550 kb/s betyder ju att man laddar hem en 20 megsfil på 20 sekunder. Det låter helt bizzart nice.. ..jag är överlycklig om jag kommer upp i 70 som nu :)

ja det är mkt trevligt... rekordet ligger på 6 MEG /s, men det var inom LUNET, mot USA ligger rekordet på 1,5 meg / s
JJ-T1
Kiitos :)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Trancefella
Är det nån stor nisse som skapat den eller?
Killen som gjort den som kallar sig för Cosmicman är tydligen från finland som jobbar med relativt enkla metoder när han gör sin musik, typ Fruityloop, jag har ingen aning om hur det funkar men killen har ju helt klart talang. "I love you" var ju ingen dålig låt heller precis...

Kolla in hans sida här -->>Cosmicman
Den är inte särsklit välfylld än men jag antar att det kommer...

Ses...

ps. kul å se att en Finsk TA hitta in här, moi moi ds.
reveal
känns som ovanstående info kommer från min tråd? :p
läs mer om honom på http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=32589
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement