return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
איפה בדיחת 1 באפריל של טראנסאדיקט?
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
כלום בעמוד הראשי
לא רואה שום דבר גם בפורומים
מממ...
מה זהו אין בדיחה השנה?
:(

נראה לי הבדיחה היא שאין בדיחה
חח סתם
אבל זהו נראה לי הזקן פרש מהנושא
KrazyDJs
חכה, בטוח זה יפתיע מתישהו..

כל מקרה נהפוך את זה לת'רד 1 באפריל?

אנחנו היום בקטע ספונטני עבדנו על מישהו ברמה קשה..
חבר שלי הוא די הומופוב..
קיצר באמצע החיים מישהו אחר מתחיל לדבר ולהתוודות שהוא פעם היה לו קטע עם מישהו, ובדיוק אחת מהבנות שהייתה איתנו יענו נכנסה לו באמצע...והיאיודעת על זה..
בכל מקרה הוא מספר שהוא דלוק על הבחור ההומופוב...
ואנחנו כולנו משחקים אותה בשוק וזה,והוא שולח רמזים ברורים שיענו נדע למי הואמתכוון..
בכל מקרה מפה לשם אחרי 10 דקות בערך של ווידוי ומשחק, החבר ההומופוב כבר לא יכל יותר ופשוט התחיל לאבד ת'עשתונות...התחיל להסתובב לא יודע מה...
עד שגילינו לו ש1 באפריל, והוא אכל אותה אחושרמוטה..
Shahar
חחח השנה אין בדיחות בגלל ש
ISOS5
כבר שוחרר
נחכה שמישהו יכתוב שהדיסק החדש של ארמין שוחרר חחח
omergunr
אני 100% אשכזני :D
DjChook
חחח באמת נראה לי לסוואמפר כבר נמאס ;)

אני לא אוהב את אחד באפריל :/
Liran-A
בפורומים של 99 זון עשו משהו חמוד....למי שראה.. :)
gErver
עבדו עליכם בכלל לא אחד באפריל :stongue:
DjChook
quote:
Originally posted by gErver
עבדו עליכם בכלל לא אחד באפריל :stongue:


אתה מאומץ
Glenn-Holmes
חן הוא המוד פה

אחח זה היה יכול להיות בדיחה אחד באפריל חזקה לפני שנתיים
DjChook
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חן הוא המוד פה

אחח זה היה יכול להיות בדיחה אחד באפריל חזקה לפני שנתיים


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ממש הצחקת אותי אילן :)

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ממש הצחקת אותי אילן :)


כן יש לי לפעמים רגעי שנינות שלעתים אפילו מצליחים להצחיק יותר מאת עצמי בלבד
:D
Shahar
לדעתי זה בדיחה גם היום =]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement