| KrazyDJs |
חכה, בטוח זה יפתיע מתישהו..
כל מקרה נהפוך את זה לת'רד 1 באפריל?
אנחנו היום בקטע ספונטני עבדנו על מישהו ברמה קשה..
חבר שלי הוא די הומופוב..
קיצר באמצע החיים מישהו אחר מתחיל לדבר ולהתוודות שהוא פעם היה לו קטע עם מישהו, ובדיוק אחת מהבנות שהייתה איתנו יענו נכנסה לו באמצע...והיאיודעת על זה..
בכל מקרה הוא מספר שהוא דלוק על הבחור ההומופוב...
ואנחנו כולנו משחקים אותה בשוק וזה,והוא שולח רמזים ברורים שיענו נדע למי הואמתכוון..
בכל מקרה מפה לשם אחרי 10 דקות בערך של ווידוי ומשחק, החבר ההומופוב כבר לא יכל יותר ופשוט התחיל לאבד ת'עשתונות...התחיל להסתובב לא יודע מה...
עד שגילינו לו ש1 באפריל, והוא אכל אותה אחושרמוטה.. |
|
|