|
Första april
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Har ni sett/gått på några sköna aprilskämt? Jag har själv inte stött på nåt ännu... (vad jag vet ;)) |
|
|
| zoric |
| Inte ännu, återkommer dock ;) |
|
|
| Jeremy H |
Är själv hemma sjuk idag, så jag kommer nog inte kunna bli lurad.. och inte heller få chansen att lura nån :)
Aftonbladet har listat de största tidningarnas april-skämt. Spoiler-varning för er som gillar att leta efter dem själva :clown:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,802743,00.html |
|
|
| NooN |
| DN hade ett aprilskämt om cyklar. |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
Har ni sett/gått på några sköna aprilskämt? Jag har själv inte stött på nåt ännu... (vad jag vet ;)) |
Kolla min sida.
www.globalhardstyle.com
:D |
|
|
| Vizay |
ganska lamt skämt med tanke på att det är väldigt nära att faktiskt bli så :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Vizay
ganska lamt skämt med tanke på att det är väldigt nära att faktiskt bli så :p |
Tror faktiskt inte det är ett skämt? DN rapporterar det oxå... |
|
|
| Kamelen |
fick en p-bot idag .. hade tillstånd.. och jag stod inte fel.. men fick en p-bot på 700kr... jag hoppas verkligen för alla framtida lapplisors säkerhet att detta är ett aprilskämt.. om inte!!!!?!
då vette fan =) nån skall dö ialf.. |
|
|
|
|