return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Första april
View this Thread in Original format
reveal
Har ni sett/gått på några sköna aprilskämt? Jag har själv inte stött på nåt ännu... (vad jag vet ;))
zoric
Inte ännu, återkommer dock ;)
Jeremy H
Är själv hemma sjuk idag, så jag kommer nog inte kunna bli lurad.. och inte heller få chansen att lura nån :)

Aftonbladet har listat de största tidningarnas april-skämt. Spoiler-varning för er som gillar att leta efter dem själva :clown:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,802743,00.html
NooN
DN hade ett aprilskämt om cyklar.
wingman
IDG Freebasar på

Vista blir för komplext - ersätts med Windows X
http://www.idg.se/ArticlePages/2006...153_NOK.dbp.asp

Ditt skattebesked syns i Googles sökresultat
http://www.idg.se/ArticlePages/2006...3555_CS.dbp.asp

EU skrotar Pul
http://www.idg.se/ArticlePages/2006...550_SOS.dbp.asp

iPodägare kan få lägre IQ – se om du är drabbad
http://www.idg.se/ArticlePages/2006...2357_MW.dbp.asp

Sen lilla lokala BLT verkar hitta på något dumt

E 22 ska bli snö och isfri
http://blt.se/article.php?args=7141...;0&linkType=rss
jofawe
http://smp.se/article.php?args=648299,102;0;0;0
smp skämtar på


http://tv4.se/tvprogram/lost/artiklar/454625.html
Tv4s

http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,802841,00.html
sportbladets


föressten.. ni kan sluta leta.. http://buzz.bazooka.se/ har dem alla :)
ScuL
quote:
Originally posted by reveal
Har ni sett/gått på några sköna aprilskämt? Jag har själv inte stött på nåt ännu... (vad jag vet ;))


Kolla min sida.
www.globalhardstyle.com

:D
Vizay
quote:
Originally posted by jofawe
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,802841,00.html
sportbladets


ganska lamt skämt med tanke på att det är väldigt nära att faktiskt bli så :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by Vizay
ganska lamt skämt med tanke på att det är väldigt nära att faktiskt bli så :p


Tror faktiskt inte det är ett skämt? DN rapporterar det oxå...
Kamelen
fick en p-bot idag .. hade tillstånd.. och jag stod inte fel.. men fick en p-bot på 700kr... jag hoppas verkligen för alla framtida lapplisors säkerhet att detta är ett aprilskämt.. om inte!!!!?!


då vette fan =) nån skall dö ialf..

Gate 42
http://www.tranceland.org/news.php?id=447
^ Lite så där småkul... ;)
Vizay
quote:
Originally posted by St_Andrew
Tror faktiskt inte det är ett skämt? DN rapporterar det oxå...


http://www.solna.se/templates/Start...na.aspx?id=1845

antingen har tidningarna gått på solnas aprillskämt eller så stämmer det verkligen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement