return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Sensation White i Oslo!
View this Thread in Original format
freeloop
Sensation White vil fra 2007 holdes i Oslo, uttaler Per Grottem, representant fra ID&T her i Norge.

Black Edition vil fremdeles holdes i Amsterdam ArenA.
Sand Leaper
Tja. Er tiden inne for såkalte "superparties" i Norge igjen? Jeg er ikke så sikker. Mulig at vi vil få noen hint via partyet på Sentrum Scene 16. mai.
Ciryon
Aprilsnarr
Sand Leaper
:stongue:

Det burde jo vært åpenbart. Jeg skylder på en hard fredag.
KrissO
quote:
Originally posted by Sand Leaper
:stongue:

Det burde jo vært åpenbart. Jeg skylder på en hard fredag.


lol :haha:
Soeder
quote:
Originally posted by Sand Leaper
:stongue:

Det burde jo vært åpenbart. Jeg skylder på en hard fredag.

den må ha vært knallhard:p
euphoria_ibiza
bra aprilsnar bedre enn djz.no tokk om tiesto 16 mai :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement