|
Sensation White i Oslo!
|
View this Thread in Original format
| freeloop |
Sensation White vil fra 2007 holdes i Oslo, uttaler Per Grottem, representant fra ID&T her i Norge.
Black Edition vil fremdeles holdes i Amsterdam ArenA. |
|
|
| Sand Leaper |
| Tja. Er tiden inne for såkalte "superparties" i Norge igjen? Jeg er ikke så sikker. Mulig at vi vil få noen hint via partyet på Sentrum Scene 16. mai. |
|
|
| Sand Leaper |
:stongue:
Det burde jo vært åpenbart. Jeg skylder på en hard fredag. |
|
|
| KrissO |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
:stongue:
Det burde jo vært åpenbart. Jeg skylder på en hard fredag. |
lol :haha: |
|
|
| Soeder |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
:stongue:
Det burde jo vært åpenbart. Jeg skylder på en hard fredag. |
den må ha vært knallhard:p |
|
|
| euphoria_ibiza |
| bra aprilsnar bedre enn djz.no tokk om tiesto 16 mai :D |
|
|
|
|