| Rising |
לגבי סגירת טרדים...
לדעתי מיותר אם לא מדובר במצב שאתה מקלל או פוגע בבנאדם מהפורום או פוגע בחופש שלו שאתה מציג למשל פונוגרפיה או דברים הקשורים לדת גזע וכו'...
שהדיון הוא פתוח ויש עמדות וצדדים ועדיין נשמר הסדר אני לא רואה סיבה לסגירה של הנושא. לדוגמא: "מתנה קטנה".
ואני בא פה להגנתו של חן כי הרבה אנשים מתלוננים על הדרך שבה הוא עובד... ועד עכשיו ישבתי מהצד אבל באמת זה מוגזם.. לא צריך להסחף .. זה פורום קטן והתפקיד של המוד הוא תפקיד פשוט
אין צורך להכנס לקטנות. התפקיד של חן הוא לעשות סדר והוא עושה את זה עד עכשיו כמו שצריך.
----
עכשיו אלייך אילן לא הספקתי להגיב שם בפוסט... אבל מה שהתכוונתי שאמרתי שצדיק צריך לשמור על הצניעות וכו...
שיש אצלך משהו טוב.. שצריך להעריך אותך על זה.. ויש לך את האפשרות להפוך את זה למָעָלה.. לשפר את הקארמה
הערה שתפקח אותך.. זה הכל. |
|
|