return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חן יש טרדים לסגירה
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
מתנה קטנה למשל...למרות שהתפתח שם דיון אם אפשר לסגור תטרד ולהעביר תדיון למקום אחר

צר לי על הטרד החדש אבל עושה רושם שטרדים פרובוקטיביים אתה סוגר מהר
ואם תקרא את משכתבתי פה אולי גם תסגור תטרד ההוא שלא מוסיף בשום אופן כבוד לפורום הזה
Rising
לגבי סגירת טרדים...

לדעתי מיותר אם לא מדובר במצב שאתה מקלל או פוגע בבנאדם מהפורום או פוגע בחופש שלו שאתה מציג למשל פונוגרפיה או דברים הקשורים לדת גזע וכו'...

שהדיון הוא פתוח ויש עמדות וצדדים ועדיין נשמר הסדר אני לא רואה סיבה לסגירה של הנושא. לדוגמא: "מתנה קטנה".

ואני בא פה להגנתו של חן כי הרבה אנשים מתלוננים על הדרך שבה הוא עובד... ועד עכשיו ישבתי מהצד אבל באמת זה מוגזם.. לא צריך להסחף .. זה פורום קטן והתפקיד של המוד הוא תפקיד פשוט
אין צורך להכנס לקטנות. התפקיד של חן הוא לעשות סדר והוא עושה את זה עד עכשיו כמו שצריך.
----

עכשיו אלייך אילן לא הספקתי להגיב שם בפוסט... אבל מה שהתכוונתי שאמרתי שצדיק צריך לשמור על הצניעות וכו...
שיש אצלך משהו טוב.. שצריך להעריך אותך על זה.. ויש לך את האפשרות להפוך את זה למָעָלה.. לשפר את הקארמה
הערה שתפקח אותך.. זה הכל.
Glenn-Holmes
אנחנו לא נסכים על זה בחיים
טרד שנפתח למטרה בהטרד ההוא נפתח צריך להסגר

[edit]

אוקיי הטרד ההוא נסגר
גם זה מיותר כעת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement