return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ICQ Direct connect problems (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אני עובד על
Win 98 SE
וזה עובד טוב


אח שלי אבל לא ענית לי

זה מתחיל לכתוב באנגלית או עברית
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook


אח שלי אבל לא ענית לי

זה מתחיל לכתוב באנגלית או עברית


לי זה מתחיל לכתוב בעברית
DjChook
והשפה ה
DEFAULT

של המחשב, היא ?
Hell_Copter
לי זה עובד על דיפולט של עברית
וזה מתחיל לכתוב בעברית...

והקטע באיי סי קיו 2001 זה שהרשימה שלך נשמרת על האנטרנט...
יעני אתה יכול לקבל אותה על כל מחשב שאתה נרשם במקום להוסיף ילדים מחדש
גם הבאגים די מתקנים את עצמם...

בקשר לזה עם הסימני שאלה...
קרה לי את זה בהתחלה שהורדתי... הצלחתי לסדר את זה
וזה קרה עוד פעם ממזמן ויש לי שיטה לסדר את זה תוך שניה
אבל כר מלא זמן זה לא קרה
DjChook
והשיטה היא ?
Hell_Copter
זה לא הולך ככה...
אתה צריך 2001 מול הפרצוף..
חוץ מזה אני לא רוצה לפרסם את השיטה שלי :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה לא הולך ככה...
אתה צריך 2001 מול הפרצוף..
חוץ מזה אני לא רוצה לפרסם את השיטה שלי :)


אחי
דבר איתי באיי סיי קיו תגיד לי מה השיטה שלך
Hell_Copter
גם לך קורה הזה עם הסימן שאלה?!
סבבה אני יסביר לך...


שמתם לב שסוואמפר שיפר טיפה את הפורומים ??
רואים אם מישהו אונליין ליד הפוסט שלו
אז אתהה מקבל הודעה על זה אוטומטית PM ואם יש לך

נחמד ביותר
NeMeSiS1234
טוב אז ככה אני ממש לא מבין מה הבעיה פה
אם אתה לא מצליח להעביר קובץ למישהו ואתה מקבל את ההודעה הזאת זה אומר שהמחשב של השני הוא תחת
FireWall
ומי שלא יודע מה זה אז באסה
גם לי יש את אותה הבעיה
אני יכול לשלוח קבצים לאחרים אבל אני לא יכול לקבל קבצים וזה משגע אותי
והקטע הוא שאני לא יודע איזה תוכנה חוסמת אותי ככה שאני לא יכול לנטרל אותה, לכן הדרך הכי טובה היא או לפרמט ולהתקין לאט לאט הכל מההתחלה
או פשוט לשלוח קבצים דרך מקום אחר
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה לא הולך ככה...
אתה צריך 2001 מול הפרצוף..
חוץ מזה אני לא רוצה לפרסם את השיטה שלי :)


אתה מתקין את האיסיקיו מחדש?!
אתמול היה לי את החרא הזה שוב בהתחלה פשוט לא יכולתי לראות הודעות אז התקנתי מחדש ואז היה לי את הסימני שאלה כשאני שולח הודעה... קיצר התקנתי שוב אבל עשיתי רסטרט אחרי שהסרתי ונראה שזה עובד...:eek:

DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אז ככה אני ממש לא מבין מה הבעיה פה
אם אתה לא מצליח להעביר קובץ למישהו ואתה מקבל את ההודעה הזאת זה אומר שהמחשב של השני הוא תחת
FireWall
ומי שלא יודע מה זה אז באסה
גם לי יש את אותה הבעיה
אני יכול לשלוח קבצים לאחרים אבל אני לא יכול לקבל קבצים וזה משגע אותי
והקטע הוא שאני לא יודע איזה תוכנה חוסמת אותי ככה שאני לא יכול לנטרל אותה, לכן הדרך הכי טובה היא או לפרמט ולהתקין לאט לאט הכל מההתחלה
או פשוט לשלוח קבצים דרך מקום אחר


וזה נראה לך כמו פתרון ?

הקטע שהראווטר שלי (נתב) הוא משמש גם כפיירוול בערך
אז אני לא יכול להתקין אותו כי הוא לא בא עם תוכנה....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Agent-Fire


אתה מתקין את האיסיקיו מחדש?!
אתמול היה לי את החרא הזה שוב בהתחלה פשוט לא יכולתי לראות הודעות אז התקנתי מחדש ואז היה לי את הסימני שאלה כשאני שולח הודעה... קיצר התקנתי שוב אבל עשיתי רסטרט אחרי שהסרתי ונראה שזה עובד...:eek:


מה פתאום...
נראה לך אני כל פעם מתקין מחדש!?!?!?
יש לי שיטה מיוחדת...
אם אתה רוצה תפנה אליי באיי סי קיו...
ואל תפרסם אותה...
©כל הזכויות שמורות לי
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement