|
ICQ Direct connect problems (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני עובד על
Win 98 SE
וזה עובד טוב |
אח שלי אבל לא ענית לי
זה מתחיל לכתוב באנגלית או עברית |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
אח שלי אבל לא ענית לי
זה מתחיל לכתוב באנגלית או עברית |
לי זה מתחיל לכתוב בעברית |
|
|
| DjChook |
והשפה ה
DEFAULT
של המחשב, היא ? |
|
|
| Hell_Copter |
לי זה עובד על דיפולט של עברית
וזה מתחיל לכתוב בעברית...
והקטע באיי סי קיו 2001 זה שהרשימה שלך נשמרת על האנטרנט...
יעני אתה יכול לקבל אותה על כל מחשב שאתה נרשם במקום להוסיף ילדים מחדש
גם הבאגים די מתקנים את עצמם...
בקשר לזה עם הסימני שאלה...
קרה לי את זה בהתחלה שהורדתי... הצלחתי לסדר את זה
וזה קרה עוד פעם ממזמן ויש לי שיטה לסדר את זה תוך שניה
אבל כר מלא זמן זה לא קרה |
|
|
| Hell_Copter |
זה לא הולך ככה...
אתה צריך 2001 מול הפרצוף..
חוץ מזה אני לא רוצה לפרסם את השיטה שלי :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא הולך ככה...
אתה צריך 2001 מול הפרצוף..
חוץ מזה אני לא רוצה לפרסם את השיטה שלי :) |
אחי
דבר איתי באיי סיי קיו תגיד לי מה השיטה שלך |
|
|
| Hell_Copter |
גם לך קורה הזה עם הסימן שאלה?!
סבבה אני יסביר לך...
שמתם לב שסוואמפר שיפר טיפה את הפורומים ??
רואים אם מישהו אונליין ליד הפוסט שלו
אז אתהה מקבל הודעה על זה אוטומטית PM ואם יש לך
נחמד ביותר |
|
|
| NeMeSiS1234 |
טוב אז ככה אני ממש לא מבין מה הבעיה פה
אם אתה לא מצליח להעביר קובץ למישהו ואתה מקבל את ההודעה הזאת זה אומר שהמחשב של השני הוא תחת
FireWall
ומי שלא יודע מה זה אז באסה
גם לי יש את אותה הבעיה
אני יכול לשלוח קבצים לאחרים אבל אני לא יכול לקבל קבצים וזה משגע אותי
והקטע הוא שאני לא יודע איזה תוכנה חוסמת אותי ככה שאני לא יכול לנטרל אותה, לכן הדרך הכי טובה היא או לפרמט ולהתקין לאט לאט הכל מההתחלה
או פשוט לשלוח קבצים דרך מקום אחר |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לא הולך ככה...
אתה צריך 2001 מול הפרצוף..
חוץ מזה אני לא רוצה לפרסם את השיטה שלי :) |
אתה מתקין את האיסיקיו מחדש?!
אתמול היה לי את החרא הזה שוב בהתחלה פשוט לא יכולתי לראות הודעות אז התקנתי מחדש ואז היה לי את הסימני שאלה כשאני שולח הודעה... קיצר התקנתי שוב אבל עשיתי רסטרט אחרי שהסרתי ונראה שזה עובד...:eek: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אז ככה אני ממש לא מבין מה הבעיה פה
אם אתה לא מצליח להעביר קובץ למישהו ואתה מקבל את ההודעה הזאת זה אומר שהמחשב של השני הוא תחת
FireWall
ומי שלא יודע מה זה אז באסה
גם לי יש את אותה הבעיה
אני יכול לשלוח קבצים לאחרים אבל אני לא יכול לקבל קבצים וזה משגע אותי
והקטע הוא שאני לא יודע איזה תוכנה חוסמת אותי ככה שאני לא יכול לנטרל אותה, לכן הדרך הכי טובה היא או לפרמט ולהתקין לאט לאט הכל מההתחלה
או פשוט לשלוח קבצים דרך מקום אחר |
וזה נראה לך כמו פתרון ?
הקטע שהראווטר שלי (נתב) הוא משמש גם כפיירוול בערך
אז אני לא יכול להתקין אותו כי הוא לא בא עם תוכנה.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אתה מתקין את האיסיקיו מחדש?!
אתמול היה לי את החרא הזה שוב בהתחלה פשוט לא יכולתי לראות הודעות אז התקנתי מחדש ואז היה לי את הסימני שאלה כשאני שולח הודעה... קיצר התקנתי שוב אבל עשיתי רסטרט אחרי שהסרתי ונראה שזה עובד...:eek: |
מה פתאום...
נראה לך אני כל פעם מתקין מחדש!?!?!?
יש לי שיטה מיוחדת...
אם אתה רוצה תפנה אליי באיי סי קיו...
ואל תפרסם אותה...
©כל הזכויות שמורות לי
:D |
|
|
|
|