|
[25-05-2006 + 27-05-2006] 3 YEARS ASTA Armin + S. K.
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
25-05 => 3 YEARS ASTA ARMIN VAN BUUREN & FRIENDS
27-05 => 3 YEARS ASTA SANDER KLEINENBERG
More info soon...... |
|
|
| jp |
| Very nice, Sander K lijkt me wel een keer leuk :happy2: |
|
|
| Muppy |
nice!
@ JP: Proghoer:tongue2 |
|
|
| jp |
Het maakt me allemaal geen donder uit. Awakenings, Tiesto, progessive... vind het allemaal prima. Goed legitimatie voor de belachelijk hoeveelheid hardstyle/core feesten die ik bezoek.
"Wat voor feesten ga je eigenlijk"
"ehmm... (bedenkt zich dat de snol voor zich een clubkut is) ...techno, house, progressive. En jij?
"Ik hou van house"
"wat leuk zeg was je ook in Club 11 afgelopen week?"
"Nee ik had een ander feestje. Leuke tent is het geworden he?
"Ja echt mooi"
"Zeg zal ik je naar huisbrengen?"
"Is goed, drinken we samen op de bank nog een wijntje"
"Ja leuk"
:disbelief |
|
|
| Loraine |
Kijk eens aan....hatsjikideee.... SK en AvB:Leiden roelt hard dan in de Asta ! :D
Maar ff kijken dan want dikke kans dat ik Denman dan eindelijk weer eens kan tackelen :stongue: |
|
|
| Tom Lont |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
25-05 => 3 YEARS ASTA ARMIN VAN BUUREN & FRIENDS
More info soon...... |
Zeker weten aanwezig! Armin draaide een tijdje terug wel vaker in de Asta en dat waren toch erg fijne feestjes :D |
|
|
| @win |
| Ben benieuwd of die friends de standaard armada-djs zijn of dat er echt leuke verassingen op het programma staan... ik denk het eerste en hoop het laatste! |
|
|
| Tom Lont |
| quote: | Originally posted by @win
Ben benieuwd of die friends de standaard armada-djs zijn of dat er echt leuke verassingen op het programma staan... ik denk het eerste en hoop het laatste! |
Bij 'friends' denk ik aan Markus, Remy, Mike.. Maakt me ook niet zoveel uit, Gaat hoe dan ook leuk worden :p |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Remy en of Harry Lemon zou wel leuk zijn :)
En Sander K in de ASTA, die combinatie is nu toch wel raar zo na z'n vaste bezoekjes in 't paard.
Het kan allemaal leuk worden, zolang ze het geluid maar niet te hard zetten. De Asta heeft slecht geluid, dat is opzich geen ramp als het op een goed duidelijk hoorbaar volume staat. Maar bij bijvoorbeeld de vorige Intuition Party stond het toch even wat tandjes te hard. Wat het gevolg had dat je echt bagger hol geluid kreeg wat meerdere malen vervormde en gewoon niet prettig in het gehoor lag. |
|
|
| mrEd |
| dat zal het feestje van de 250 ste aflevering van ASOT wel zijn denk ik !!! |
|
|
| MaGiK54 |
| Mmmmmmm.....dit feessie staat niet meer op de agenda van de asta....maar nog wel op die van Armin.... |
|
|
|
|