return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Boombamela 2006 13-15 .04.06 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נמאס לי לקרוא כבר תשם הזה
אז שלחתי תלונה רשמית והחליטו לא להדפיס תשם שלו על הזמנות במשך שנה


חחחח הוא בטוח יפתיע איכשהו
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
חחחח הוא בטוח יפתיע איכשהו


עדיף שהוא לא יבוא אני לא יכול לשמוע תמוזיקה שלו.....
וגם לראות תשם שלו בכל מקום.....
Shahar
quote:
Originally posted by DvJ
עדיף שהוא לא יבוא אני לא יכול לשמוע תמוזיקה שלו.....
וגם לראות תשם שלו בכל מקום.....


להגיד לך תאמת
כשאתה לאיזה רייב והוא פותח עם שעה שעתיים כן כיף לשמוע אותו כי הוא עושה שמח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
להגיד לך תאמת
כשאתה לאיזה רייב והוא פותח עם שעה שעתיים כן כיף לשמוע אותו כי הוא עושה שמח


גם אבי פרץ עושה שמח ואני לא יכול לסבול אותו אז?
עושה שמח להרבה אנשים זה לא הפקטור שאני נהיה שמח לפיו
YoraY
הגיע אלינו הביתה עם העיתון היומי קטלוג! של הבומבמלה
יש שם לוח זמנים אז מה שמצחיק זה שכתוב שרוברט גיטלמן נותן סט האוס
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מאד מקווה שזו טעות שלהם
DvJ
quote:
Originally posted by Shahar
להגיד לך תאמת
כשאתה לאיזה רייב והוא פותח עם שעה שעתיים כן כיף לשמוע אותו כי הוא עושה שמח


עושה שמח???חח....לי לא
אולי לראות אותו רוקד ולא מתקלט דווקא יותר מצחיק ....
הבנאדם עושה מסיבה לעצמו....:D
gErver
אין לי מושג על מי דיברתם..

שמח זה חשוב :happy2:

לדעתי עושה שמח יכול לבוא על חשבון של איכות..
לדוגמא אני במסיבה עם עוד 100 אוהבי שמייח
ורק אני אוהב שמיייייח

עדיף שיהיה שמייח :D
Koby
quote:
Originally posted by gErver
אין לי מושג על מי דיברתם..

שמח זה חשוב :happy2:

לדעתי עושה שמח יכול לבוא על חשבון של איכות..
לדוגמא אני במסיבה עם עוד 100 אוהבי שמייח
ורק אני אוהב שמיייייח

עדיף שיהיה שמייח :D

חח גאוני..יש לי הרגשה שרק אני הבנתי אותך..
gErver
quote:
Originally posted by Koby
חח גאוני..יש לי הרגשה שרק אני הבנתי אותך..


אתה גם אוהב שמייח ;)
Koby
quote:
Originally posted by gErver
אתה גם אוהב שמייח ;)

מאוד בוגר
gReber =]

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
הגיע אלינו הביתה עם העיתון היומי קטלוג! של הבומבמלה
יש שם לוח זמנים אז מה שמצחיק זה שכתוב שרוברט גיטלמן נותן סט האוס
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מאד מקווה שזו טעות שלהם


לא זאת לא טעות ברוך הבא לעולם המונחים המוזיקליים של הישראלים

בורות היא לא מילה גסה
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
גם אבי פרץ עושה שמח ואני לא יכול לסבול אותו אז?
עושה שמח להרבה אנשים זה לא הפקטור שאני נהיה שמח לפיו


אבי פרץ זמר מצוין זה שאתה לא אוהב אותו זה משהו אחר
אין לי בעיה שיביאו את עופר ניסים בתחילת מסיבה

בינתיים כשהוא ניגן הייתה אווירה יותר טובה מכשסימון פוספורד ניגן בפלמחים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement