|
Braxn - Hej Krokodilen 007 [Sunset/Moonlight]
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
Javisst, 2 nya mixar med vårtema, den första är tänkt som lite softare, mer chill .. och den andra lite mer 'full on' men med samma sommarvibe !
Part.I 'Sunset'
83MB
60.28Min
01. Hird - Getting Closer
02. En Apelsin feat Linn - You & Me
03. Kirsty Hawkshaw - Reach For Me (Jean Jacques Smoothie Rmx)
04. Nars feat Emma - I Wanna Know
05. Chambao - Pokito A Poko (Dennis Ferrer Rmx)
06. Oreja - Vazilando (Rasmus Faber Rmx)
07. Deep Dish - Dreams (surfers Rmx)
08. Havana Funk - Yo Salio (John Kano's Dirty Havana Dub)
09. Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix)
10. Kerri Chandler - So Let The Wind Come (Remix)
[[ LINK REMOVED ]]
Part.II 'Moonlight'
82MB
59.45Min
01. The Streets - Weak Become Heroes (Ashley Beedle Rmx)
02. Hanna Hais - Nova Rosa (Scientific Soul Sax In Rio Dub)
03. Oliver Moldan - Second Sessions (Vocal Mix)
04. Frankie Knuckles - Gimme Gimme (Eric Kupper Rmx)
05. DJ Disciple & Suzy - Yes (Ian Carey Rmx)
06. Nu Electric - No Matter What
07. Mister T & Demon Ritchie - Just U & I (Enzo Mori & Stephan Clark Rmx)
08. Scape - Be My Friend (Ian Carey Dub)
09. Bob Sinclar - World, Hold On (Children Of The Sky (Club Mix)
10. Fonzerelli - Moonlight Party
[[ LINK REMOVED ]]
..Av någon anledning så knastrar båda avslutande spår i vardera mix, jävligt skumt, hoppas ni har överseende ;)
Lite feedback e ju aldrig fel heller, Cheers ! |
|
|
| fede |
| wejja :D ska tanka nu återkommer med kommentarer nån annan gång :) |
|
|
| jofawe |

återkommer :) |
|
|
| Braxen |
| låter fint d :cool: |
|
|
| jofawe |
Har snabblyssnat nu =)
Jag gillar dem, bra låtval, okej mixar och .. bra drag! :) |
|
|
| Braxen |
| Soft, be sure å ta me dessa ut i vårsolen :p |
|
|
| Cloudburst |
| Ska lägga in de på mp3spelaren. :) |
|
|
| jofawe |
| kan inte nån fixa en cue till de båda filerna? :) |
|
|
| benni |
jag är i mitten av första mixen.... det låter riktigt najs mannen!... i ing like...
tech house, deep house, latino house ftw :p |
|
|
| Cloudburst |
Lystnat på moonlight nu på morgonen i mp3spelaren. Damn nice!
Tajt mixning och jävligt uppiggande musik minst sagt. :)
Blir till att lyssna på Sunset senare idag. |
|
|
| Braxen |
| Tackar för alla fina kommentarer, kul att house går hem hos fler än mig ;) |
|
|
|
|