return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vem skulle du vilja...?
View this Thread in Original format
fruktsoppa
Om du fick välja vilken kändis som helst, ifrån Film, musik, tv branschen, vem skulle du välja att sitta fast i en hiss med?
ca 15 timmar.. sen kommer räddningstjänst.
SteveTranz4ever
Skulle gärna bekanta mig med denna vackra donna Erika Moen<--klicka
Eller Carolina Nerme
För ska jag sitta instängd så länge så måste det nog vara en fin Svensk tjej...
Dom kan säkert prata dom med.
Aendy
Lutar skarpt åt Milla Jovovich, men hade även kunnat tänka att ha en 15 timmars konversation med Robbie Williams.
RebeL9
lätt Faith Hill :)
Vackrare kvinna får man leta efter
Jre
Jag hade gärna spenderat en stund med
Eliza Dushku



/ Jre
Gaby
Jag hade gärna suttit med Drew Barrymore eller Eddie Murphy ;)
Trancefella
Jesus kanske? Vet inte...
x-dream
Ja du vem vet....Ödet skulle vara roligt att prata med....
King of Clubs
David Bowie.
Vitryss
Alva Myrdal, och hennes gubbe....vilken jävla avhyvling jag skulle ge dem...stryk ska dem ha, :)

dbl
Yoda såklart...

eller kanske Christina Palm... skit snygg brud
King of Clubs
quote:
Originally posted by dbl
Yoda såklart...

eller kanske Christina Palm... skit snygg brud


Hmm.. Jag känner en tjej som heter Christina Palm..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement