|
Vem skulle du vilja...?
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
Om du fick välja vilken kändis som helst, ifrån Film, musik, tv branschen, vem skulle du välja att sitta fast i en hiss med?
ca 15 timmar.. sen kommer räddningstjänst. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Skulle gärna bekanta mig med denna vackra donna Erika Moen<--klicka
Eller Carolina Nerme
För ska jag sitta instängd så länge så måste det nog vara en fin Svensk tjej...
Dom kan säkert prata dom med. |
|
|
| Aendy |
| Lutar skarpt åt Milla Jovovich, men hade även kunnat tänka att ha en 15 timmars konversation med Robbie Williams. |
|
|
| RebeL9 |
lätt Faith Hill :)
Vackrare kvinna får man leta efter |
|
|
| Jre |
Jag hade gärna spenderat en stund med
Eliza Dushku
/ Jre |
|
|
| Gaby |
| Jag hade gärna suttit med Drew Barrymore eller Eddie Murphy ;) |
|
|
| Trancefella |
| Jesus kanske? Vet inte... |
|
|
| x-dream |
| Ja du vem vet....Ödet skulle vara roligt att prata med.... |
|
|
| King of Clubs |
| David Bowie. |
|
|
| Vitryss |
| Alva Myrdal, och hennes gubbe....vilken jävla avhyvling jag skulle ge dem...stryk ska dem ha, :) |
|
|
| dbl |
Yoda såklart...
eller kanske Christina Palm... skit snygg brud |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by dbl
Yoda såklart...
eller kanske Christina Palm... skit snygg brud |
Hmm.. Jag känner en tjej som heter Christina Palm.. |
|
|
|
|