|
Post hier je art :) (ja "art" woehoei) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mido |
| quote: | Originally posted by Optimus
Wat lul je nou man!:D
Die housenationbanner had je toch ook in PS (Playstation:D) gemaakt?:D:D:D
Mooie sig hoor(Y):D |
Ja okeej!
dat is wel een beetje waar. Maar daar ben ik niet voor gaan zitten. Ik moest even snel wat hebben.
Nu ben ik er voor het eerst weer eens echt voor gaan zitten! :) |
|
|
| LightForce |
Hmm mooie sig mido, trouwens die sig zou ook mooi staan als sig bij www.terrorworld.net :p :p
Maar verder nice sigjuh ;) |
|
|
| TimeportE |
hij doet et maar uuh waar moet ik em dan neerzetten dat ik em ook in photoshop kan gebruiken, het is namelijk een .psd en filters hebben allemaal een andere extensie (toch??), of moet ik em renamen ofzo..
ps ben al weer bezig met een nieuwe sig met een heus thema!! :D:D |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hij doet et maar uuh waar moet ik em dan neerzetten dat ik em ook in photoshop kan gebruiken, het is namelijk een .psd en filters hebben allemaal een andere extensie (toch??), of moet ik em renamen ofzo..
ps ben al weer bezig met een nieuwe sig met een heus thema!! :D:D |
als het een .psd is moet je gewoon in photoshop file -> open... kiezen, en dan kun je hem met dat pijltje in het gewenste plaatje slepen , het wordt dan automatisch een nieuwe layer. |
|
|
| TimeportE |
| jeeh ik heb snel weer wat in elkaar geprutst zie mijn nieuwe sig!! :):) hijs fijn :D |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by John
en T.H.C., die sig is echt heel strak:D :D
|
TY TY, maar ik verdien niet alle credits ik moet toegeven dat petrus me een beetje heeft geholpen met die spuitbus.:D
(edit)wat doet dat gele streepje daar nu weer onder credits? |
|
|
| Optimus |
Misschien heeft John zelf wel gepikt:D:D:D |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Optimus
Misschien heeft John zelf wel gepikt:D:D:D |
lol, ja mn naam stond erop dus ik dahct jaten die handel...hehehe
maar nu serieus, ik heb em 'weggeven' ja
ik kreeg allemaal pms van uefa[soulstar] of iets dergelijks over shakira... dus heb ik em als kadootje de url van mn sig gegeven met de permissie em te gebruiken =) ik kan em nu gaan pesten door een sig te maken van een of ander heel vet wijf en dan shakira.jpg noemen en op mn site zetten, :D :D
en trouwens timeporte die sig van nu is echt heeel tof zeg =)))
jammer dat je henkies lines moest jatten..kan beter iets zelf maken =)
al moet ik toegeven dat ik henkies lines ook heb gebruikt hehehe
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/trunks.jpg
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/trunks2.jpg
(weer dbz =P)
oke ik ga photshoppen =) (fuk die tentamens maar)
mzzlsss |
|
|
| TimeportE |
| ik vind dat jij echt goed de achtergrond uit weet te kiezen.. bij mij lukt dat nooit goed, ik zoek me een ongeluk maar krijg het uiteindelijk nooit voor me kaar.. :(:( |
|
|
| TimeportE |
thanx voor all die links, ik ga na deze (ik hou deze nog wel eff vast hoor :p) weer een andere sig maken over een andere oude tekenfilmserie.. heb jij trouwens die thread nog meegemaakt over je favoriete oude tekenfilms, dat was voor mij misschien wel de leukste thread die ik meegemaakt heb.. die was VETTTTT!!!
bedankt nog voor je advies, die troetelbeertjes sig is ook erg gein :) |
|
|
|
|