|
[27-05-2006] History of House - The Sand, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
waar: Rhoneweg 36, industrieterrein sloterdijk (5 mins lopen van NS-Sloterdijk)
kost: 17,50 (ex fee) deur: 22,50 indien niet uitverkocht (1500 kaarten)
Line-up:
-Dimitri
-Miss Monica
-JP
-Paul J
-The Prophet
-Lars Johanosn
| quote: |
De Woofers laten weer van zich horen!!
Op zaterdag 27 mei duiken we weer voor heel even de geschiedenis in.
Een veelzijdig combinatie van legendarische DJs staat garant voor een nacht ouderwetsche gezelligheid.
Line-up
Voor de gelijknamige cd-serie mixte de oude RoXY held Dimitri vorig jaar zijn favoriete klassiekers tot een indrukwekkend document, hij mag op dit feest dus zeker niet ontbreken.
Opvallend in het rijtje is de naam van The Prophet die tegenwoordig meer bekend staat om het draaien van hardere stijlen, maar zoals velen zich nog zullen herinneren ook een geweldige houseset kan neerzetten.
Naast de Wooferland resident JP staan er zelfs twee nieuwe namen in de line-up: de nimmer teleurstellende Miss Monica en oud acid grootmeester Paul Jay.
Locatie
We hebben wederom een geweldige locatie gevonden die zeker tot de verbeelding zal spreken. The Sand was tot voor kort nog een bedrijfsloods, maar is na een ingrijpende verbouwing omgetoverd tot een mooie indoor beach en sportlocatie.
Groots opgezet met moderne faciliteiten, maar tegelijkertijd ook sfeervol en trendy.
Tickets en reserveren
Er zijn 1500 kaarten beschikbaar voor deze exclusieve happening. Deze zijn vanaf 10 april te verkrijgen bij Outland Records in Amsterdam en Trancentral in Haarlem.
Wil je absoluut zeker zijn van een kaartje? Reserveer dan direct via onze site. We bieden tevens de mogelijkheid je kaarten thuis te ontvangen. Voor meer informatie check www.historyofhouse.nl
Feel free to spread the word!!
Peace....
De Wooferland crew
|
zwembroek meenemen :crazy: |
|
|
| Loraine |
I OLDSKOOL en ouderwetse underground feesten ! :D
Als het zoiets is als Pacifique (Finland) dan teken ik acuut:
Pacifique Fotos
Meer picas
 |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Loraine
I OLDSKOOL en ouderwetse underground feesten ! :D
Als het zoiets is als Pacifique (Finland) dan teken ik acuut:
Pacifique Fotos
Meer picas
|
Holy dat ziet er vet uit:D |
|
|
| ZZandirt |
ach, als je house een beetje kan diggen, dan lijkt me het een leuk feestje te gaan worden..
miss monica is me totnogtoe niet tegengevallen..:toocool: |
|
|
| jp |
| Ik zal hier X-Qlusive voor laten schieten en dat zegt een hoop :p |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
flinke joint en dan die gasten zien, moet een geweldige ervaring zijn denk ik:p |
daar zitten de prachtigste vrouwen in, wist je dat...?
en een geweldige ervaring is het :D |
|
|
| jp |
| De sets van Miss Monica op Houseqlassics en Prophet op Wooferland waren meesterlijk :eyes: |
|
|
|
|