| Shahar |
בהצלחה מותק..
אם תמקבל משהו שתלא רוצה אל תתפנה זה עובד תאמין לי
ואם תגיע למעצר אתה תגיע לחבר שלי ליאור
שמור על עצמך ותזכור שבצבא אפשר להשיג מה שתרוצה אם תלך על זה עד הסוף
כל מקרה אם תצריך ציוד מדים או משו דבר איתי
רוב הסיכויים שאני מכיר את המפקד אפסנאות בבסיס טירונות שתהיה בו
ואם תתקע בבקום אז עוד יותר טוב למה פעמיים בשבוע אני שם :D |
|
|