return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מתגייס!
View this Thread in Original format
Segev
טוב חברה הגיעה גם הזמן שלי לעזוב את האזרחות למרות שדחיתי ופרשתי ודחיתי היום הגיעה
אחרי חודשים שישבתי בבית והשתעממתי ביום רביעי
5.4
הגיעה הקץ
אז בזאת אני רוצה להגיד לכם
שלום!

לאאאאאאאאאאאאא רוצה להיות מניאק!!!!
Glenn-Holmes
שיהיה בהצלחה
אל תשכח לחזור לכאן לבדוק שהכל בסדר פה ולהודיע מדי פעם מה חדש איתך
DvJ
גיוס קלל אחיי....
omergunr
גיוס קל :DDDD
אל תשאל אמרו לשיכבה שלי לא לבוא לרונדו בשביל שלא יהיה בלאגן :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
sh33p
גיוס קל אחי ובהצלחה בצבא
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gErver
גיוס קל!

תעשה חיים !

ואל תהיה מניייאק..
Liran-A
גיוס קל אחי
בהצלחה!!
Koby
אל תשכח לא לחלק תלונות לאדיקטים..
Dj Alex (ISR)
בהצלחה..

חחח קובי אחלה תמונה..
Segev
תודה רבה חברה..
שמעתי שזה דאווקה לא בטוח משטרה צבאית ניראה מה היה
אני בדוק יבוא הרבה לבקר יאללה להתראות...

KrazyDJs
שיהיה גיוס קל אחי...בהצלחה ומקווה שתסתדר :) אל תשכח לחזור לבקר דוד..
Shahar
בהצלחה מותק..
אם תמקבל משהו שתלא רוצה אל תתפנה זה עובד תאמין לי
ואם תגיע למעצר אתה תגיע לחבר שלי ליאור

שמור על עצמך ותזכור שבצבא אפשר להשיג מה שתרוצה אם תלך על זה עד הסוף

כל מקרה אם תצריך ציוד מדים או משו דבר איתי
רוב הסיכויים שאני מכיר את המפקד אפסנאות בבסיס טירונות שתהיה בו
ואם תתקע בבקום אז עוד יותר טוב למה פעמיים בשבוע אני שם :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement