return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
יום הולדת להיידוריוד
View this Thread in Original format
Meltdown
לכל מי שלא ידע, או שכח, מחר יש יום הולדת ל מר איתי (היידוריוד) שטיינברג (מקווה שלא טעיתי בשם המשפחה(.

אז מבלי הקדמות מיותרות, מזל טוב, איתי ליום ההולדת שלך, תמשיך להצליח עם היצירה המגוונת והאיכותית שלך.
.כפי שלא רק אנשים פה השכילו להבין, אלא גם די ג'ייז מחו"ל.

הגיע הזמן שתיתן איזה סט מפרק במקום בילוי במרכז, לך על זה
gErver
מזל טוב !

עד 120 טראקים :happy2:

או יותר.. :D
Liran-A
מזל טוב מותק!!
שיהיה המון בהצלחה והמון בריאות ואושר!!
Koby
מזל טווווווב יא זאלמי..תחגוג חזק תארגן ארוע סטייל גאידמק..
DvJ
מזלל טוב אישש....
בהצלחה בהמשךך הקריירה....
KrazyDJs
מזל טוב יא עיוני..עד 120, אושר עושר והצלחה :)
Shahar
מזל טוב עד 120 כפרה
ביומולדת הבא שלי אני לקראת שיחרור :D
THE_BLUE_DRAGON
מזל טוב!
ואין ספור גיגים בגלוב.
:crazy:

(אמרתי לך ששווה לצאת :p )
skelz
איתי!!!
מזל טוב אח שלי!!
שיהיה המון מזל טוב
עד 120!!
הרבה הצלחה.. ועוד הרבה הצלחה!
=)
Glenn-Holmes
מזל טוב איתי!

מי ייתן ויהיה לך קונצרט גדול עם 20000 קלאברים שרוקדים מתחתיך

YoraY
מזל טלה שליטההה!!!!


מזל טוב לאיתי תעשה לי נכדדדדדד!!!!!!!!!!

:P
DjChook
מזל טוב בנאדם =]
:thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement