|
יום הולדת להיידוריוד
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
לכל מי שלא ידע, או שכח, מחר יש יום הולדת ל מר איתי (היידוריוד) שטיינברג (מקווה שלא טעיתי בשם המשפחה(.
אז מבלי הקדמות מיותרות, מזל טוב, איתי ליום ההולדת שלך, תמשיך להצליח עם היצירה המגוונת והאיכותית שלך.
.כפי שלא רק אנשים פה השכילו להבין, אלא גם די ג'ייז מחו"ל.
הגיע הזמן שתיתן איזה סט מפרק במקום בילוי במרכז, לך על זה |
|
|
| gErver |
מזל טוב !
עד 120 טראקים :happy2:
או יותר.. :D |
|
|
| Liran-A |
מזל טוב מותק!!
שיהיה המון בהצלחה והמון בריאות ואושר!! |
|
|
| Koby |
| מזל טווווווב יא זאלמי..תחגוג חזק תארגן ארוע סטייל גאידמק.. |
|
|
| DvJ |
מזלל טוב אישש....
בהצלחה בהמשךך הקריירה.... |
|
|
| KrazyDJs |
| מזל טוב יא עיוני..עד 120, אושר עושר והצלחה :) |
|
|
| Shahar |
מזל טוב עד 120 כפרה
ביומולדת הבא שלי אני לקראת שיחרור :D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מזל טוב!
ואין ספור גיגים בגלוב.
:crazy:
(אמרתי לך ששווה לצאת :p ) |
|
|
| skelz |
איתי!!!
מזל טוב אח שלי!!
שיהיה המון מזל טוב
עד 120!!
הרבה הצלחה.. ועוד הרבה הצלחה!
=) |
|
|
| Glenn-Holmes |
מזל טוב איתי!
מי ייתן ויהיה לך קונצרט גדול עם 20000 קלאברים שרוקדים מתחתיך |
|
|
| YoraY |
מזל טלה שליטההה!!!!
מזל טוב לאיתי תעשה לי נכדדדדדד!!!!!!!!!!
:P |
|
|
| DjChook |
מזל טוב בנאדם =]
:thepirate |
|
|
|
|