return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[MIXCD] Armin van Buuren - A State Of Trance 2006 (2CD) (pg. 2)
View this Thread in Original format
yahoo
Net gister binnen, en ik moet zeggen dat ik er errrrug blij mee ben :) Vooral de begintracks van beide cd's weten mij erg te boeien... Deed die van vorig jaar mij nog helemaal niks, deze zal wel ff in mn cd-speler blijven zitten ;) Alleen jammer dat ik nou net weer iets van een kras in de 2e cd heb zitten :S, waardoor ie lekker in Venus blijft hangen... Weer terug naar de Free :(
moogwai
Ik lees veel positief commentaar.. ik zal ASOT2006 eens checken straks in de trein.
Loraine
Hmmmz...weet het nog niet hoor... eerst luisteren danarna ga-ik dus pas afzeiken of ophemelen :toothless
Rubenderonde
staan een paar maatjes van me op, dan koop ik m maar! :)
MennoB
quote:
Originally posted by Rubenderonde
staan een paar maatjes van me op, dan koop ik m maar! :)


Proficiat..
DjRV
quote:
Originally posted by Rubenderonde
staan een paar maatjes van me op, dan koop ik m maar! :)


Dat je hem moet kopen dan.. krijg je hem niet eens?


Fijne vrienden (Y)
AirPole
Of alleen een cd kopen omdat je maten erop staan.

Als ik dat principe aanhing...










:p
DjRV
quote:
Originally posted by AirPole
Of alleen een cd kopen omdat je maten erop staan.

Als ik dat principe aanhing...










:p


Sja indeed. Vind 50th cent een aardige dude hoor, mag altijd ff blowtje roken hier, maar moet niet gaan verwachten dat ik zijn cd koop!
ZZandirt
quote:
Originally posted by DjRV
Dat je hem moet kopen dan.. krijg je hem niet eens?


Fijne vrienden (Y)



sounds like it's time to redefine "friends"
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
Chicane
Na lang een antipatie tegen Armin te hebben gehad moet ik nu bekennen dat CD1 wel brilliant is eigenlijk, CD2 is ook wel ok, maar flowt niet zo lekker weg als CD1 dat doet.

AirPole
quote:
Originally posted by DjRV
Sja indeed. Vind 50th cent een aardige dude hoor, mag altijd ff blowtje roken hier, maar moet niet gaan verwachten dat ik zijn cd koop!


50 cent...Tsja, daar zou ik nog niks van kopen als me leven er van af hing. Vooral niet als je bedenkt dat 50cent bij de C1000 vaak gewoon maar 25cent is.

C1000, geen fratsen.
MaGiK54
Lekker cd'tje hoor :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement