|
zag het wel staan (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Eierechooie laat wel lanch op zig wagten..!
btw, wat een irritante spellinch zech! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Botox & Rotkop
broken inside hebben voor 22 april |
Waarom voor 22 April? :conf: |
|
|
| jp |
| Chehaktdach bedoel je? |
|
|
| HBtje |
| hij is dj en moet die plaat draaien van de clubeigenaar want anders :haha: |
|
|
| jp |
| Clubeichenaren weten cheen moer van choede muziek |
|
|
| Chicane |
| niet chrappich :( ben tog niet chek! |
|
|
| Siesta |
| chielen in je poepert |
|
|
|
|