return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
It's all gone pete tong (pg. 2)
View this Thread in Original format
fusi
!בוקר טוב ילדים

:מי שאהב את הסרט הזה שיצפה גם בסרט שנקרא
HEY DJ
DjChook
quote:
Originally posted by fusi
!בוקר טוב ילדים

:מי שאהב את הסרט הזה שיצפה גם בסרט שנקרא
HEY DJ


מאיפה הנפצת את הסרט הזה? טוב שלא 63 אנשים הצביעו בשבילו ב
IMDB
YoraY
חן עזוב שטויות פשוט קנה תדיוידי של הסרט הזה ונעשה עוד קריעה.... כי גם להי דיג'י הזה אין תרגום$!@@@@@





בכל אופן העלתי את התרגום לטורק ולאנפו איי.אל







Daddy Dj - Over You
דאדי תעשה לי ילדדדדדד!!!!!!!!!! (הממ לא נשמע טוב..)ד
:crazy:
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חבל שרק ההפקה שם ברמה גבוהה...




אההההה יגאל..... עוד מילה אחת על סאממי אני קושר אותך לכסא וכותב לך על השיער
LASGO

:D :D :D :D :D




אם יש מוזיקה מסחרית שיודעת להיות איכותית זה דיג'י סאמי...
הרמיקסרים מדברים בעד עצמם הייתי אומר

martin eyerer -sunlight
green court - heaven, boys of summer......


מה רסמי יש לו קמצוץ כבוד בסצנה של האיכותית
globalwarming
quote:
Originally posted by YoraY
אההההה יגאל..... עוד מילה אחת על סאממי אני קושר אותך לכסא וכותב לך על השיער
LASGO

:D :D :D :D :D




אם יש מוזיקה מסחרית שיודעת להיות איכותית זה דיג'י סאמי...
הרמיקסרים מדברים בעד עצמם הייתי אומר

martin eyerer -sunlight
green court - heaven, boys of summer......


מה רסמי יש לו קמצוץ כבוד בסצנה של האיכותית


לכל מי שרוצה לדעת מה זה באמת איכות סאונד + בנייה + מסחרי אבל שומר על גבול הטעם הטוב שישמע את הקטע הזה..
dj sammy - lbby haba
DjChook
חבר'ה, באמת שאין על
Braveheart!
(רק הנעימת פתיחה :wtf: )
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by globalwarming
לכל מי שרוצה לדעת מה זה באמת איכות סאונד + בנייה + מסחרי אבל שומר על גבול הטעם הטוב שישמע את הקטע הזה..
dj sammy - lbby haba


שיהיה לו כל הכבוד

משאוהב את זה שיבושם לו אני מעדיף להתמקד בדברים שמופקים טוב ובאים ממקום שאני אוהב לקרוא לו נשמה
יכול להיות שאותו יוצר אפילו סתם שיחק עם כמה דברים ואיכשהו יצא לו משהו שבכלל לא בא מהנשמה
משחשוב לי זה משאני ירגיש כשאני ישמע תקטע
לי אישית זה לא קורה עם די גיי סאמי בלשון המעטה
globalwarming
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שיהיה לו כל הכבוד

משאוהב את זה שיבושם לו אני מעדיף להתמקד בדברים שמופקים טוב ובאים ממקום שאני אוהב לקרוא לו נשמה
יכול להיות שאותו יוצר אפילו סתם שיחק עם כמה דברים ואיכשהו יצא לו משהו שבכלל לא בא מהנשמה
משחשוב לי זה משאני ירגיש כשאני ישמע תקטע
לי אישית זה לא קורה עם די גיי סאמי בלשון המעטה


אוקיי.. שמעת את השיר הזה אבל?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by globalwarming
אוקיי.. שמעת את השיר הזה אבל?


לא...
יש בזה משהו
חדש ישן?

אני נגד לפסול ללא שמיעה ואולי הקטע הספציפי הזה שונה
globalwarming
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא...
יש בזה משהו
חדש ישן?

אני נגד לפסול ללא שמיעה ואולי הקטע הספציפי הזה שונה


http://download.yousendit.com/5BA9E6FD1C34B8ED
בבקשה

gErver
הטראק יפה, ההפקה לא רעה בכלל
אבל הסטרינג שעולה בדקה 3 קצת מאוס,
ויכול לגרום לשיר להימאס אחרי שמיעה או שתיים

הווקאל יפהפה!
DJ Alex E.
בואנה אנשים
אני לא יודע איזה כדור בלעתם ואיזה קוק הסנפתם כהשראה מהסרט שגרם לכם לכתוב שהוא טוב

זה סרט זוועה !!!
אחד הסרטים היותר גרועים שראיתי בחיים שלי !
משחק נורא,עלילה מטומטמת,סרט חסר כל פואנטה שספרתי את הדקות עד שהוא יגמר
בחיי שקווין ופרי נראה כמו יצירת מופת ליד זה
עשר מתוך עשר קובי?
אולי עשר מתוך אלף
בדיוק שלוש דקות מהסרט הזה שוות צפיה ואלו הן סך הדקות בהן מראים את איביזה בסרט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement