|
It's all gone pete tong (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| fusi |
!בוקר טוב ילדים
:מי שאהב את הסרט הזה שיצפה גם בסרט שנקרא
HEY DJ |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by fusi
!בוקר טוב ילדים
:מי שאהב את הסרט הזה שיצפה גם בסרט שנקרא
HEY DJ |
מאיפה הנפצת את הסרט הזה? טוב שלא 63 אנשים הצביעו בשבילו ב
IMDB |
|
|
| YoraY |
חן עזוב שטויות פשוט קנה תדיוידי של הסרט הזה ונעשה עוד קריעה.... כי גם להי דיג'י הזה אין תרגום$!@@@@@
בכל אופן העלתי את התרגום לטורק ולאנפו איי.אל
Daddy Dj - Over You
דאדי תעשה לי ילדדדדדד!!!!!!!!!! (הממ לא נשמע טוב..)ד
:crazy: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חבל שרק ההפקה שם ברמה גבוהה... |
אההההה יגאל..... עוד מילה אחת על סאממי אני קושר אותך לכסא וכותב לך על השיער
LASGO
:D :D :D :D :D
אם יש מוזיקה מסחרית שיודעת להיות איכותית זה דיג'י סאמי...
הרמיקסרים מדברים בעד עצמם הייתי אומר
martin eyerer -sunlight
green court - heaven, boys of summer......
מה רסמי יש לו קמצוץ כבוד בסצנה של האיכותית |
|
|
| globalwarming |
| quote: | Originally posted by YoraY
אההההה יגאל..... עוד מילה אחת על סאממי אני קושר אותך לכסא וכותב לך על השיער
LASGO
:D :D :D :D :D
אם יש מוזיקה מסחרית שיודעת להיות איכותית זה דיג'י סאמי...
הרמיקסרים מדברים בעד עצמם הייתי אומר
martin eyerer -sunlight
green court - heaven, boys of summer......
מה רסמי יש לו קמצוץ כבוד בסצנה של האיכותית |
לכל מי שרוצה לדעת מה זה באמת איכות סאונד + בנייה + מסחרי אבל שומר על גבול הטעם הטוב שישמע את הקטע הזה..
dj sammy - lbby haba |
|
|
| DjChook |
חבר'ה, באמת שאין על
Braveheart!
(רק הנעימת פתיחה :wtf: ) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by globalwarming
לכל מי שרוצה לדעת מה זה באמת איכות סאונד + בנייה + מסחרי אבל שומר על גבול הטעם הטוב שישמע את הקטע הזה..
dj sammy - lbby haba |
שיהיה לו כל הכבוד
משאוהב את זה שיבושם לו אני מעדיף להתמקד בדברים שמופקים טוב ובאים ממקום שאני אוהב לקרוא לו נשמה
יכול להיות שאותו יוצר אפילו סתם שיחק עם כמה דברים ואיכשהו יצא לו משהו שבכלל לא בא מהנשמה
משחשוב לי זה משאני ירגיש כשאני ישמע תקטע
לי אישית זה לא קורה עם די גיי סאמי בלשון המעטה |
|
|
| globalwarming |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שיהיה לו כל הכבוד
משאוהב את זה שיבושם לו אני מעדיף להתמקד בדברים שמופקים טוב ובאים ממקום שאני אוהב לקרוא לו נשמה
יכול להיות שאותו יוצר אפילו סתם שיחק עם כמה דברים ואיכשהו יצא לו משהו שבכלל לא בא מהנשמה
משחשוב לי זה משאני ירגיש כשאני ישמע תקטע
לי אישית זה לא קורה עם די גיי סאמי בלשון המעטה |
אוקיי.. שמעת את השיר הזה אבל? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by globalwarming
אוקיי.. שמעת את השיר הזה אבל? |
לא...
יש בזה משהו
חדש ישן?
אני נגד לפסול ללא שמיעה ואולי הקטע הספציפי הזה שונה |
|
|
| gErver |
הטראק יפה, ההפקה לא רעה בכלל
אבל הסטרינג שעולה בדקה 3 קצת מאוס,
ויכול לגרום לשיר להימאס אחרי שמיעה או שתיים
הווקאל יפהפה! |
|
|
| DJ Alex E. |
בואנה אנשים
אני לא יודע איזה כדור בלעתם ואיזה קוק הסנפתם כהשראה מהסרט שגרם לכם לכתוב שהוא טוב
זה סרט זוועה !!!
אחד הסרטים היותר גרועים שראיתי בחיים שלי !
משחק נורא,עלילה מטומטמת,סרט חסר כל פואנטה שספרתי את הדקות עד שהוא יגמר
בחיי שקווין ופרי נראה כמו יצירת מופת ליד זה
עשר מתוך עשר קובי?
אולי עשר מתוך אלף
בדיוק שלוש דקות מהסרט הזה שוות צפיה ואלו הן סך הדקות בהן מראים את איביזה בסרט |
|
|
|
|