return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[17-06-2006] Defqon One - Almere Strand (pg. 2)
View this Thread in Original format
basvh
Heb nog nooit zoveel aso's bij elkaar gezien als bij de q-dance area op mysteryland. dus nee bedankt mij zal je hier niet vinden.
ZZandirt
quote:
Originally posted by magrec
Neh daar betaal ik geen 50 euro voor om een beetje rond te lopen en me te ergeren aan de muziek.

so true....
jp
Niks mis met de muziek. Hardtrance tot hardcore, alles is aanwezig. En als we het over pauper publiek hebben: weer dikke rellen bij Carl Cox
basvh
mwah viel allemaal wel mee, heb niks gezien iig. Op het eind liepen wel wat opgeschoten ali b's rond.

Remy D is trouwens vorig jaar of jaar ervoor volledig in elkaar getikt op Defqon 1.

Kijk vechtpartijtjes heb je altijd, heb het gewoon niet op het standaard hardstyl publiek. te jong, te boers en te aso. QT 10 in de hmh was dit nog niet aanwezig maar vanaf ML 2002 liepen ze al masaal rond.
jp
Nergens last van, kwestie van de juiste feesten uitzoeken (lees: geen Brabanthallen of Beursgebouw)
basvh
quote:
Originally posted by jp
Nergens last van, kwestie van de juiste feesten uitzoeken (lees: geen Brabanthallen of Beursgebouw)

Ik ook nergens last, zoek ook de leukste feesten uit. Lees geen hardstyl of hardcore.
jp
Dat zijn in Nederland dan ook wel de best georganiseerde feesten door de grote achterban en ervaring (sinds '91)

Raves horen in een grote hal, de softere vormen van house komen het beste in een (intieme) club tot z'n recht.
@win
Astrix in NL is vet! Jammer dat dat Defqon is ipv Dance Valley...
jp
Zin an :D
kukull
ok so the event is sold out

i was just wondering if it is outdoors and whether or not u think there might be tickets at the entrance

thx

jp
it's at a beach (lake)

no tickets at the door
s0UThErN^sUn
so what is the capacity of this beach or how many tickets have been sold, just trying to figure out if they might release more
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement