|
Club Exclusive 1:a mars (Sthlm)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Vilogubbarna & Recyclecrew har gått ihop och ordnar denna fest tillsammans. En riktigt skön upplevelse i ljus & ljud utlovas.
När:
Fredagen den 1:a mars
Klockan 22-03
DJ:s
DJ Curies 22-00
The Mole 00-03
Plats:
Muhren festvåning
S:t Eriksgatan 119
http://www.vilogubbarna.com/flyer.JPG |
|
|
| Dj Memento |
| Det står 22/3 på flyern. |
|
|
| Leifi |
| quote: | Originally posted by Dj Memento
Det står 22/3 på flyern. |
LOL.
Vilken tabbe.:)
Ja ja, alla gör vi misstag......:D |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Dj Memento
Det står 22/3 på flyern. |
Menade nog tiden 22-03... |
|
|
| Dj Memento |
| Nix. Står 22 Mars 22-03 :D |
|
|
| Gaby |
| Nu bytte jag datum... men jag fick veta den 1:a av arr... skumt...:conf: |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by Gaby
Nu bytte jag datum... men jag fick veta den 1:a av arr... skumt...:conf: |
Det stod den 1:a på den gamla flyern, sedan bytte de flyer. 22:a borde nog vara det rätta. |
|
|
|
|