return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Club Exclusive 1:a mars (Sthlm)
View this Thread in Original format
Gaby
Vilogubbarna & Recyclecrew har gått ihop och ordnar denna fest tillsammans. En riktigt skön upplevelse i ljus & ljud utlovas.


När:
Fredagen den 1:a mars
Klockan 22-03

DJ:s
DJ Curies 22-00
The Mole 00-03

Plats:
Muhren festvåning
S:t Eriksgatan 119

http://www.vilogubbarna.com/flyer.JPG
Dj Memento
Det står 22/3 på flyern.
Leifi
quote:
Originally posted by Dj Memento
Det står 22/3 på flyern.

LOL.
Vilken tabbe.:)
Ja ja, alla gör vi misstag......:D
Gaby
quote:
Originally posted by Dj Memento
Det står 22/3 på flyern.


Menade nog tiden 22-03...
Dj Memento
Nix. Står 22 Mars 22-03 :D
Gaby
Nu bytte jag datum... men jag fick veta den 1:a av arr... skumt...:conf:
Kraith
quote:
Originally posted by Gaby
Nu bytte jag datum... men jag fick veta den 1:a av arr... skumt...:conf:


Det stod den 1:a på den gamla flyern, sedan bytte de flyer. 22:a borde nog vara det rätta.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement