return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מחשב נייד - notebook
View this Thread in Original format
yahel222
היי מה קורה אנשים ??

שאלה - מישהו פה מבין קצת במחשבים נישאים - ניידים

איזה חברה כדאי לקנות
על מה אפשר להתפשר ועל מה אסור
האם חשוב שהמעבד יהיה פנטיום או שהסלרון וכו' גם טובים

אשמח אם תוכלו לעזור !!

תודה
Shahar
וואלה קודם כל אנלא ממליץ על מחשב נייד בכלל
בעיה להחליף חלקים לבד..בעיה להסתדר איתו..חבל

אם כבר לפטופ
לך על
HP \ IBM
מאבד אינטל חובה

ולא יודע למה אבל אני רואה שבמלא לפטופים מתקינים
xp home
לדעתי קח פרופשיונל
DjChook
דותן, מצד אחד נחמד שקפצת לביקור.. אם אתה קונה מחשב אני מניח שהתחלת ללמוד?
יפה לדעת

בכל מקרה, מצד שני יש פורומים הרבה יותר מקצועיים למחשבים ואני ממליץ לך בכל זאת להעזר בהם לפני הקנייה.

אני אגיד דבר או שניים בכל זאת כי אני טיפה מבין בזה
קודם כל בכל קניה של מחשב, בין אם שולחני ובין אם נייד אתה חייב לשאול את עצמך כמה אתה מוכן להשקיע,ו על מה א-ת-ה מוכן להתפשר
דברים חובה:
זכרון 512, מעבד חדש עם טכנולוגיית
CENTRINO
ו
WIFI
כדי שלא תסתבך עם כל האינטרנט האלחוטי, הרי זה הדבר הבא, והוא כבר לא כ"כ דבר הבא, הוא דיי כאן ובשימוש רחב.

בקשר לרכיבים עצמם, אז בהחלט מומלץ לקנות מחשב של חברה מוכרת
אם יש לך כסף, אז להוריד גם את המשקל..

כל שאר החלקים הם בהחלט נזילים... ואין יותר מדי חשיבות לגודל ההרדיסק, או לכרטיס מסך...

שחר צודק, גם אם מציעים לך HOME, תתקין PRO ;)
Black Dragon
אני קניתי לפני חודש של HP
אם זה HP
תקנה של סדרת
DV4000
אתה יכול לשדרג לפני הקנייה כמה דברים
יש לו מסך רחב של 14.5
512 מגה זיכרון
60 ג'יגה
צורב DVD
והרמקולים מאוד מאוד איכותיים של
ALTEC
וכל מיני דברים אחרים...
השגתי בקומבינה :) המחיר שלו הוא מעל 5800 שח בעיקרון

אל תתפשר על זיכרון, על מעבד..אל תקנה סלרון!!
אתה יכול לקנות AMD
זה יוזיל לך את המחיר קצת מהפנטיום אבל עדיין עובד טוב

זהו בערך...
Flotser
אני לא בטוח לגבי זה.....

אבל נראה לי כבר נמכרים בארץ מחשבים עם מעבד
Intel Core Duo
או בשמו העברי
יונה

הוא אמור להיות ממש קפיצת מדרגה בביצועים, אז תבדוק מחירים של מחשבים כאלה
ולא אל תקנה סלרון

וAMD
בטוח יותר טובים למחשבים ביתיים,
ולגבי מחשבים ניידים אני פשוט לא יודע

וגם מה שחן אמר
yahel222
תודה אנשים

כן חן התחלתי בנובמבר שעבר
אני אמצע סמסטר ב'....

האמת אני לא הייתי לחוץ
אבל אמא שלי צריכה מחשב חדש אז היא מעדיפה לקחת את שלי ולקנות לי חדש

אז אם כבר עדיף לי נייד שיהיה גם ללימודים

די החלטתי - מבחינת כסף מדובר בערך בסביבות 5.5 - 6.5 אלף ש"ח
כנראה שאני ילך על IBM
פנטיום M (זה כמו פנטיום 4 אבל של ניידים)
זה בעצם ה CENTRINO
הארד דיסק 80 ג'יגה
מסך 15
צורב דיוידי
וכרטיס WIFI
נראה אולי אני יוסיף bluetooth
למישהו יש ?? זה חשוב לדעתכם ??
DjChook
לא חשוב, יש היום כרטיסי BLUETOOTH שמתחברים למחשב ב USB באיזה 100 שקל אפילו לא.. אז שזה לא יטריד אותך
IBM טובים, רק תוודא שאתה מקבל עכשיו נורמלי, למה במחשבים של IBM מדי פעם יש סרטים :)

בכל מקרה, תתחדש לך :) ותברר גם על האחריות שלו
yahel222
בסוף קניתי DELL
תודה על העזרה

ועכשיו התעוררה בעיה חדשה - בה בטוח חלקכם הגדול מבין

יש לי גם מחשב רגיל בבית (שעכשיו עובר להורים שלי)
וצריך לחבר את שניהם לאינטרנט

וכ"א בקומה אחרת

אז נעשה אלחוטי - וכבר אני יודע איזה ראוטר לקנות שיספיק לקליטה טובה

השאלה היא - האם צריך להגדיר לפי מאסטר וסלייב
או שצריך לבקש מבזק הרשאה ל2 מחשבים בו זמנית

תודה !!
sh33p
אין שום צורך לבקש מבזק הרשאה אינטרנט ל2 המחשבים
אין שום הבדל מבחינתם, הרי שהמהירות תתחלק ל2
כל ההגדרה היא בראוטר.
אני מניח שאתה קונה
2wire
זה היחידי שאני מכיר שיכול לקלוט ב2 קומות וגם לזה יש חיסרון
כי הוא משתמש ב
hpna
שדורש לשים מפצל בקו טלפון בקומה שבה הראוטר לא נמצא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement