|
ועכשיו בישראל - תשלום תמלוגים לאקו"ם באירועים (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אקום בכלל לא תורם לדיג'יים מחו"ל
זה רק לזמרים ישראלים לא?
אז איך זה כל כך עוזר לך יגאל |
הכתבה הדהימה אותי באופן אישי זה הכל וזו הסיבה שפתחתי
משם והלאה התחילו התגובות שלך וזה נגרר לאן שזה נגרר |
|
|
| m0sh |
הסכם ביזיוני
אתה מתחתן ומשלם ל DJ
או בכמעט כל המקרים לחברת מוזיקה
כסף
וגם צריך לשלם על המוזיקה לאקום
איזה עסקונה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
הסכם ביזיוני
אתה מתחתן ומשלם ל DJ
או בכמעט כל המקרים לחברת מוזיקה
כסף
וגם צריך לשלם על המוזיקה לאקום
איזה עסקונה... |
אותי לימדו משהו פשוט
הראשון שימחה נגד משהו מסוים הוא זה שיש לו כנראה הכי הרבה מה להפסיד ממנו...
אין ספק שלא בעל השמחה צריך לשלם
לגבי בעל האולם או הדי גיי זה כבר נושא לויכוח |
|
|
| m0sh |
סלח לי אילן אבל החוק הזה לא עוזר לאמנים
חוק של עסקנים עם אינטרסים |
|
|
| Meltdown |
ההצעה הזאת כבר הייתה בהיכון במשך כמה שנים, רק שלפני איזה שנה זה הפך לחוק.
נראה האם בעלי האולמות אכן יסכימו לשלם |
|
|
| cluBBer |
| אילן אתה מוכן להסביר לי לאן בתכלס הולך הכסף , אחרי שאקום מקבל אותו? |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Meltdown
ההצעה הזאת כבר הייתה בהיכון במשך כמה שנים, רק שלפני איזה שנה זה הפך לחוק.
נראה האם בעלי האולמות אכן יסכימו לשלם |
בתור אחד שעומד להיות כזה, אל תדאג, כל התשלום נופל על בעלי השמחה והדיג'י!!! |
|
|
| Shahar |
אקום בכלל זה זמרים ישראלים
איך זה קשור לדיג'יים ולאולם עצמו פחחחחח
אם כבר את"י היו צריכים לעשות את זה
אבל מה קשור אקום פחחח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
סלח לי אילן אבל החוק הזה לא עוזר לאמנים
חוק של עסקנים עם אינטרסים |
אם אתה צודק אני לגמרי נגד החוק הזה
אני מאוד מקווה שאתה טועה
ובכל מקרה שחר - כרגע זה לא קשור אתה צודק
אבל מה יהיה בעתיד?
כל משצריך זה כמה תקדימים כאלה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם אתה צודק אני לגמרי נגד החוק הזה
אני מאוד מקווה שאתה טועה
|
נו באמת אילן אתה לא תמים, אתה יודע שהמטרה הזאת היא להכניס עוד קצת כסף לכיס שלהם, לא לאומנים...
הרי זה ברור שאם האומנים היו מייצגים את עצמם הם לא היו באים לבעלי אולמות ומבקשים מהם עוד כסף, מהתקליטן ומבעל השמחה...
את התמלוגים שצריכים לשלם על השמעה באולמות סבבה, זה משהו שלפי מה שהבנתי מסודר והכל, אבל להיסחף ולבקש מבעל השמחה? אני בספק אם האומנים שרשומים באקו"ם מודעים למהלך הזה... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם אתה צודק אני לגמרי נגד החוק הזה
אני מאוד מקווה שאתה טועה
ובכל מקרה שחר - כרגע זה לא קשור אתה צודק
אבל מה יהיה בעתיד?
כל משצריך זה כמה תקדימים כאלה |
אבל כל החברות תקליטים יושבות בחול
אין לך גם ככה לייבל של טראנס שיעשה פה את המהפכה אז על מה כל הרעש |
|
|
|
|