return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ועכשיו בישראל - תשלום תמלוגים לאקו"ם באירועים (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אקום בכלל לא תורם לדיג'יים מחו"ל
זה רק לזמרים ישראלים לא?
אז איך זה כל כך עוזר לך יגאל

הכתבה הדהימה אותי באופן אישי זה הכל וזו הסיבה שפתחתי
משם והלאה התחילו התגובות שלך וזה נגרר לאן שזה נגרר
Glenn-Holmes
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3238352,00.html

ועכשיו התקליטנים מוחים נגד החוק

נראה לי הולך להיות מעניין הסיפור הזה
m0sh
הסכם ביזיוני


אתה מתחתן ומשלם ל DJ
או בכמעט כל המקרים לחברת מוזיקה


כסף
וגם צריך לשלם על המוזיקה לאקום
איזה עסקונה...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
הסכם ביזיוני


אתה מתחתן ומשלם ל DJ
או בכמעט כל המקרים לחברת מוזיקה


כסף
וגם צריך לשלם על המוזיקה לאקום
איזה עסקונה...


אותי לימדו משהו פשוט
הראשון שימחה נגד משהו מסוים הוא זה שיש לו כנראה הכי הרבה מה להפסיד ממנו...
אין ספק שלא בעל השמחה צריך לשלם
לגבי בעל האולם או הדי גיי זה כבר נושא לויכוח
m0sh
סלח לי אילן אבל החוק הזה לא עוזר לאמנים

חוק של עסקנים עם אינטרסים
Meltdown
ההצעה הזאת כבר הייתה בהיכון במשך כמה שנים, רק שלפני איזה שנה זה הפך לחוק.

נראה האם בעלי האולמות אכן יסכימו לשלם
cluBBer
אילן אתה מוכן להסביר לי לאן בתכלס הולך הכסף , אחרי שאקום מקבל אותו?
sabi10
quote:
Originally posted by Meltdown
ההצעה הזאת כבר הייתה בהיכון במשך כמה שנים, רק שלפני איזה שנה זה הפך לחוק.

נראה האם בעלי האולמות אכן יסכימו לשלם


בתור אחד שעומד להיות כזה, אל תדאג, כל התשלום נופל על בעלי השמחה והדיג'י!!!
Shahar
אקום בכלל זה זמרים ישראלים
איך זה קשור לדיג'יים ולאולם עצמו פחחחחח
אם כבר את"י היו צריכים לעשות את זה
אבל מה קשור אקום פחחח
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
סלח לי אילן אבל החוק הזה לא עוזר לאמנים

חוק של עסקנים עם אינטרסים


אם אתה צודק אני לגמרי נגד החוק הזה

אני מאוד מקווה שאתה טועה

ובכל מקרה שחר - כרגע זה לא קשור אתה צודק
אבל מה יהיה בעתיד?
כל משצריך זה כמה תקדימים כאלה

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם אתה צודק אני לגמרי נגד החוק הזה

אני מאוד מקווה שאתה טועה


נו באמת אילן אתה לא תמים, אתה יודע שהמטרה הזאת היא להכניס עוד קצת כסף לכיס שלהם, לא לאומנים...
הרי זה ברור שאם האומנים היו מייצגים את עצמם הם לא היו באים לבעלי אולמות ומבקשים מהם עוד כסף, מהתקליטן ומבעל השמחה...
את התמלוגים שצריכים לשלם על השמעה באולמות סבבה, זה משהו שלפי מה שהבנתי מסודר והכל, אבל להיסחף ולבקש מבעל השמחה? אני בספק אם האומנים שרשומים באקו"ם מודעים למהלך הזה...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם אתה צודק אני לגמרי נגד החוק הזה

אני מאוד מקווה שאתה טועה

ובכל מקרה שחר - כרגע זה לא קשור אתה צודק
אבל מה יהיה בעתיד?
כל משצריך זה כמה תקדימים כאלה


אבל כל החברות תקליטים יושבות בחול
אין לך גם ככה לייבל של טראנס שיעשה פה את המהפכה אז על מה כל הרעש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement