|
Happy PassOver ;-)
|
View this Thread in Original format
| sabi10 |
רבותיי חברי הפורום היהודים וכאלו שלא יהודים שעדיין חוגגים את פסח
חג שמח
וכשר למי שרוצה או פשוט רק חג שמח למי שלא כשר :cool: |
|
|
| DjChook |
חג שמח ביותר !
השנה אנחנו בחג בחדרה :/
איזה זין איזה נסיעה ארוכה זו תהיה |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by DjChook
חג שמח ביותר !
השנה אנחנו בחג בחדרה :/
איזה זין איזה נסיעה ארוכה זו תהיה |
נהדר אני אומר....אני בהרצליה:cool: |
|
|
| KrazyDJs |
| חג שמח וכשר לכולם :) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
חג שמח.. או שמח ביותר :toothless
תגידו.. יום חמישי יש תחבורה ציבורית? |
|
|
| gErver |
חג שמח !!
תהיו חופשיים !! |
|
|
| Sm0keMachine |
חג שמח לכולם..
מי שרוצה לראות תקציר נחמד להגדה
תלחצו כאן
:cool: |
|
|
| yaman |
| שיהיה לכולם חג פסח שמח וכשר מקווה שיעבור בשלום |
|
|
| Meltdown |
| פאקין 24 איש בסדר, איזה ארוך זה הולך להיות... |
|
|
| Rising |
| חג שמח וכשרררר לכולם!!!! |
|
|
|
|