|
הסלמה ברצועה
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3238606,00.html
אוקיי זה משהיה היום אבל היה בסה"כ סוף שבוע של תקיפות של צה"ל ברצועה
מלבד הדברים שמפריעים לי באופן טבעי בסופ"ש ממעבר לירי בשטח פתוח בלבד כי לא רוצים לסכן אזרחים למעבר לאין ברירה נהרוג גם אזרחים - כל שינוי הגישה הזה תוך מספר ימים
ודבר נוסף
התרגלתי כנראה בשנים הקודמות שמשניצב בקדמת הבמה ומגיב זה ראש הממשלה
צה"ל תוקף בצורה מסיבית וראש הממשלה נמצא עדיין בשיחות ולא \שומעים את קולו...
נושא מטריד
בכלל מטריד אותי שהמצב מסלים בזמן שראש הממשלה שלנו הוא עדיין מישהו שאני לא סגור לגבי כישוריו |
|
|
| m0sh |
| די כבר נמאס מהגישה הילדותית הזאת של צהל |
|
|
| KrazyDJs |
| אולי קצת טיפשי, אבל מי שמוכן להרוג צריך לדעת להיות מוכן גם למות... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אולי קצת טיפשי, אבל מי שמוכן להרוג צריך לדעת להיות מוכן גם למות... |
לא טפשי
אני מקבל את משאתה אומר
הבעיה מתחילה כשנפגעים אנשים שלא מוכנים להרוג |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא טפשי
אני מקבל את משאתה אומר
הבעיה מתחילה כשנפגעים אנשים שלא מוכנים להרוג |
חפים מפשע מתים בשני הצדדים, לא ככה?
כמובן שתלוי איך אתה מגדיר חפים מפשע...כי מבחינת חלק מהערבים כולנו, אני, אתה, חיילי צה"ל, ההומלס בצומת והעשיר בווילה בקיסריה, וראש הממשלה והילד הקטן שנוסע באוטובוס לבית הספר, כולנו פושעים כי אנחנו שולטים בטריטוריה לא שלנו...
אני לא שונא ערבים, אני בעד לתת להם מדינה שלהם והייתי בעד היציאה מעזה ופינוי ההתנחלויות, אני בעד שתהיה להם מדינה והם יאכלו את החרא שהם בישלו, והם בעתיד יצטרכו להתמודד עם בעיות כמדינה ריבונית, ולא כעם תחת כיבוש..
הבעייה היא, אולי היא אצלי, שאני לא בעד שאני אצטרך לחשוש לחיים שלי כי יש קומץ, או רוב, או חלק..איך שלא תקרא לזה - ששונא אותנו, אותי, אותך ואת כל מי שציינתי למעלה, שמבחינתי אני לא פושע, אני לא פגעתי בהם, אני בעצם בעד שתהיה להם מדינה, רק לא איפה שאני גר...כי במלחמות כמו במלחמות נכבשים שטחים, ובהסכמי שלום כמו בהסכמי שלום נותנים שטחים בחזרה, אבל אם נותנים אצבע, לא פותחים עיניים ומבקשים אח"כ את כל היד...
טוב גלשתי קצת אני חושב...
בכל מקרה אני מאוד מקווה שהמצב ירגע שם וזה אולי בקשה קצת מוגזמת, אבל שאיכשהו יצליחו לשבת ולדבר עם הממשלה החדשה בגדה...אם לא אז נחכה לבחירות חוזרות, או לאיומים מצד העולם..
יאללה..לילה טוב וחג שמח וכשר לכולם :) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
חפים מפשע מתים בשני הצדדים, לא ככה?
כמובן שתלוי איך אתה מגדיר חפים מפשע...כי מבחינת חלק מהערבים כולנו, אני, אתה, חיילי צה"ל, ההומלס בצומת והעשיר בווילה בקיסריה, וראש הממשלה והילד הקטן שנוסע באוטובוס לבית הספר, כולנו פושעים כי אנחנו שולטים בטריטוריה לא שלנו...
|
WHAT THE ?????????? |
|
|
| Glenn-Holmes |
אליאור אין לי בעיה עם משאתה אומר אני מקבל את זה ואפילו מאוד מסכים איתך
אבל בנושא החפים מפשע אני באמת חושב שהצבא קצת עבר כל גבול בסופ"ש האחרון
גם אני בעד שתהיה להם מדינה
אני חושב שאם היו לנו אנשים בעלי סיווג דיעות כמו של כלל העם שלנו היינו מגיעים לשלום בקלול יחסית
הבעיה היא שבעוד אצלנו כבר כמעט 60 שנה מקום המדינה שולט בבירור המרכז ולא תנועות קיצוניות אלו ואחרות בצד שלהם מששולט הם אותן תנועות קיצוניות
ולא היינו צריכים אותם בממשלה הפלסטינית כדי לדעת את זה
אין לי ספק שיש פלסטינים שרוצים שלום
אבל אין אף אחד שיגיד לנו כמה כאלה יש
בקשר לחמאס בממשלה
לדעתי זה דבר טוב מאוד לישראל
אם היה אי פעם סיכוי שהחמאס יתמתן או ישנה את דרכיו אז הסיכוי הזה יהיה קיים רק אם הם יהיו חזק בתמונה הפוליטית |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Rising
WHAT THE ?????????? |
מה לא ברור פה... |
|
|
| Rising |
| לא ראיתי את המשפט "מבחינת חלק מהערבים"..... חשבתי אליאור גדל להיות פה יוסי ביילין החדש |
|
|
| KrazyDJs |
טוב, פה אני יכול להגיד שקטונתי...
ההבנה שלי מעבר למה שאיכשהו הצלחתי להגיד בפוסטים הקודמים היא לא גדולה יותר מידי...
אני עדיין לא מסכים פשוט עם העובדה שבאים ואומרים שצה"ל עשה ככה וככה ופגע בחפים מפשע, שבעצם זוהי תגובת נגד שבאה לאחר שפגעו בחפים מפשע (מעשי טרור כאלו ואחרים)..
אורן יא רקוב, חג שמח אחויה :p |
|
|
| gErver |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
חפים מפשע מתים בשני הצדדים, לא ככה?
כמובן שתלוי איך אתה מגדיר חפים מפשע...כי מבחינת חלק מהערבים כולנו, אני, אתה, חיילי צה"ל, ההומלס בצומת והעשיר בווילה בקיסריה, וראש הממשלה והילד הקטן שנוסע באוטובוס לבית הספר, כולנו פושעים כי אנחנו שולטים בטריטוריה לא שלנו...
אני לא שונא ערבים, אני בעד לתת להם מדינה שלהם והייתי בעד היציאה מעזה ופינוי ההתנחלויות, אני בעד שתהיה להם מדינה והם יאכלו את החרא שהם בישלו, והם בעתיד יצטרכו להתמודד עם בעיות כמדינה ריבונית, ולא כעם תחת כיבוש..
הבעייה היא, אולי היא אצלי, שאני לא בעד שאני אצטרך לחשוש לחיים שלי כי יש קומץ, או רוב, או חלק..איך שלא תקרא לזה - ששונא אותנו, אותי, אותך ואת כל מי שציינתי למעלה, שמבחינתי אני לא פושע, אני לא פגעתי בהם, אני בעצם בעד שתהיה להם מדינה, רק לא איפה שאני גר...כי במלחמות כמו במלחמות נכבשים שטחים, ובהסכמי שלום כמו בהסכמי שלום נותנים שטחים בחזרה, אבל אם נותנים אצבע, לא פותחים עיניים ומבקשים אח"כ את כל היד...
טוב גלשתי קצת אני חושב...
בכל מקרה אני מאוד מקווה שהמצב ירגע שם וזה אולי בקשה קצת מוגזמת, אבל שאיכשהו יצליחו לשבת ולדבר עם הממשלה החדשה בגדה...אם לא אז נחכה לבחירות חוזרות, או לאיומים מצד העולם..
יאללה..לילה טוב וחג שמח וכשר לכולם
|
די מסכים אם מה שכתבת,
אאין לי מה להוסיף יותר מדי.. זה בהחלט עניין של טרירטוריה
ולא אנחנו לא יותר טובים מהם, ולהם לא מגיע יותר מאיתנו
ואם הם מסכנים אותנו, אין ברירה אלא להגן על עצמנו
.חבל שמתים חפים מפשע |
|
|
|
|