return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Summerparade + Black Hole = sant
View this Thread in Original format
Hawk L
Leste igjennom Black Hole sin nyeste "April 2006 update" og helt nederst, nesten med liten skrift så jeg tilfeldigvis dette:

.....Black Hole Recordings will also feature with a truck on the Oslo Streetparade on July 29

Ser ut til at det kanskje kan bli litt kvalitet over musikken på parade-flåtene igjen?
dj_alfi
w00t.. hva skjer med at det er mange happenings med store navn i år??
Lokhèn
quote:
Originally posted by dj_palm
tror jamie har vinni i lotto jeg ass


haha, ja, må ha vært no sånt som har skjedd..:p
Konge er det ihvertfall!:happy2:
cre8or
quote:
Originally posted by Hawk L
Leste igjennom Black Hole sin nyeste "April 2006 update" og helt nederst, nesten med liten skrift så jeg tilfeldigvis dette:

.....Black Hole Recordings will also feature with a truck on the Oslo Streetparade on July 29

Ser ut til at det kanskje kan bli litt kvalitet over musikken på parade-flåtene igjen?

Nu skraper du bare overflaten :)
Kimito
Jeg vet hvertfall at det ikke er Jamie & Co som står bak dette ;)

Men det kommer noen nice suprises...I can tell ya all that! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement