|
fett med ny funktion...
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
märkte precis att det står under meddelandet om användaren är online eller inte..
mäkrte det nyss.. kloockan äör 1.30 snart o jag hålle rpå möblera o städa mitt rum. kul. |
|
|
| reveal |
jsjp ( = jasså så jävla pass ) det har framkommit i en tidigare tråd, men det gör ju inget :)
om en brud ska till austrailien i 1 år, är det lönt att ragga? har typ 1 tillfälle på mig (nästa fredag) sen drar hon på lördag |
|
|
| Aendy |
| Hmm. En fråga. Min sig. har som säkert många sett inte fungerat på snorlänge mest pga att man inte kan länka till passagens hemsida. Är det möjligen så att nån har lite plats att avvara till mig så att jag kan slänga upp min sig. så att den kanske kan synas istället för ett sånt fult kryss? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by reveal
om en brud ska till austrailien i 1 år, är det lönt att ragga? har typ 1 tillfälle på mig (nästa fredag) sen drar hon på lördag | Har du känslor så kan ju saken bara göra det värre. Annrs så e de bra at köra gärnet sägerjag. Hon måste ju nåt fint minne så att hon har nåt å komma tillbaks till.
Kör så de ryker... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hmm. En fråga. Min sig. har som säkert många sett inte fungerat på snorlänge mest pga att man inte kan länka till passagens hemsida. Är det möjligen så att nån har lite plats att avvara till mig så att jag kan slänga upp min sig. så att den kanske kan synas istället för ett sånt fult kryss? |
jag har, bara säg till så fixar vi det |
|
|
|
|