|
04-06.08.06 Nature One @ Raketenbasis Pydna (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| ^wrm? om ter cheesiest? Atb heeft toch anders wel leuke hitjes gehad :cool: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik heb alvast de volgende namen uit de lineup geselecteerd.
|
als het dan toch aan aparte thread is mag van mij gerust de hele line-up eens gepost worden... |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Antony
als het dan toch aan aparte thread is mag van mij gerust de hele line-up eens gepost worden... |
Zoek eens in de upcoming parties thread :p had die daar al gepost |
|
|
| mellow_head |
| ^Domineesje was da denk'k :conf: |
|
|
| Antony |
line-up
ik kan die kleine namen ni lezen, sry... |
|
|
| Kaidreas |
| ^uitvergroten? :wtf: :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by mellow_head
^Domineesje was da denk'k :conf: |
nieje, zie maar pag 101 onderaan. |
|
|
| mellow_head |
^Go Firefox!
Kzou ze hier ammel type ma tzijn er wel ech veel he :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Antony
line-up
ik kan die kleine namen ni lezen, sry... |
Zeker zo ingesteld dat de afbeelding zich aanpast aan het scherm, omdat ge anders de pornoprentjes nie kunt zien in 1 keer? :p Moet ge er op klikken. |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| In IE 6 is da normaal gezien op een icoontje klikken in de rechter onderhoek (da verschijnt als ge met u muis over de afbeelding gaat) om uit te vergroten. |
|
|
| Devilex |
| Voila heb volledige line up er bijgezet |
|
|
| Dj Mike Foston |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Dit event verdient een eigen topic hoor ! Ik ben vorig jaar geweest en het is een uniek feest. Met een slechte line up heb je nog de tijd van je leven daar op de camping :tongue2 . Hangt een beetje van men 2e zit af of ik dit jaar terug vertrek want reken toch op een paar dagen herstel :toothless |
200 % JUIST !!! :D
Vorig jaar samen Aurélie voor den 1ste keer geweest...
MAFSTE EN BESTE FEEST OOIT MEEGEMAAKT !!! ZONDER TWIJFEL !!! :D
Aurélie, ge moet gewoon terug meegaan... ;)
Een van de zaligste momenten was zonder twijfel tijdens de set van Perry O' Neil onder de Armada tent bovenop den bunker... Arghh, krijg kippenvel als ik eraan terugdenk... |
|
|
|
|